{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Hjælp til udskiftning af kobling Honda Cbr 600 {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har lige erhvervet mig en dejlig Cbr 600f2 fra 1991. Desværre glider den i koblingen, når man kommer op i de høje omdrejninger og skifter gear. Så formoder den skal have nye koblingsplader og evt fjedre.
Da jeg ikke har rodet med kobling før. Og har et stramt budget. Vil jeg høre om der var en venlig sjæl herinde der kunne hjælpe et par timer. Så jeg kan få den skiftet. Jeg bor i 8723 løsning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til udskiftning af kobling Honda Cbr 600
  • #1   9. sep 2021 Hvis du har lave andre ret basale ting på motorcykel, så kan du også skifte kobling, det er forbløffende nemt og hurtigt. Se en video på YouTube, så går det op for dig hvor let det er. Hvis du stadig er i tvivl, så god jagt på en hjælper, jeg bor desværre på Sjælland smiley

  • #2   9. sep 2021 Jeg tænkte også lidt på hvad du kan og har mod på. Svært er det ikke.
    Jeg har haft min motor splittet ad for første gang i forbindelse med rep af starter... Det er nemt og komme til koblingen fandt jeg hurtigt ud af, og det lader da også til den virker igen efter samling af det hele.

    Men jeg skal gerne hjælpe hvis det er, bor dog i himmerland i forhold til dig. Har også lift til det,så det ikke er gulvarbejde...og momentnøgle og uhadada!!! Og selfølgelig ...... masser af kaffe og hvad der ellers skal til


  • #3   9. sep 2021 Hej Henrik. Det lyder da virkelig godt hvis du vil hjælpe mig?? kan du ikke sende en sms til 22479560, så kontakter jeg dig lige senere idag

Kommentér på:
Hjælp til udskiftning af kobling Honda Cbr 600

Annonce