{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Katana 650 1983 karburator renovering {{forumTopicSubject}}

En bekandt har sådan en gammel hund, og han vil have renoveret karburatorer, de løber over og kun et rør er lysebrunt, de andre sorte, han har fået en pris på 5-10.000 for at få det lavet, men det fraråder jeg ham, siger vi sagtens selv kan pille dem af og få dem ultralydsrenset og putte nye dele og pakninger i.
Men jeg ser så nogen forskellige rep kits og tænker så hvilket fabrikat der er bedst eller godt nok, for i nogen sæt er nåleventilen øjensynligt af alu eller noget andet metal hele vejen igennem, mens andre har en gummispids, hvilke er de korrekte at vælge?

Nogen links?

Andre tips til gammel Katana?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katana 650 1983 karburator renovering
  • #2   18. sep 2021 Jeg købte repkit til alle 4 karburatorer I Tyskland, det var i sommerferien og der var temmelig lukket herhjemme så det blev sådan. Men jeg jeg købte ikke det billigste for ikke at gå i vandet. De virker også fint, men jeg fandt da så ud af hvor glad jeg blev for mine 3 sæt velassorterede O-ringe for det er sgu ikke det hele der er med i de sæt. Ihvertfald ikke til min Yamaha, og billederne fra de forskellige steder har de samme dele på men ikke det hele. Til eksempel bor der en lille fed oring under topdækslet ved vakum spjældet. Den påregner man åbenbart ikke udskiftning af, men mine var sgu noget flade.

    Inden bestilling var det også nødvendigt at skille en karburator, for der er 2 modeller og vælge imellem til min MC


  • #3   18. sep 2021 Hvornår fanden stopper du dine spydige kommentarer, Hans Henrik?

    For nogen tid siden peb du over, at Coronaen nær havde tager livet af dig og efterfølgende var du ih og åh så venlig og hjælpsom. Nøjagtighed, som dette forum er tiltænkt.

    En dag risikerer du sgu at møde en af os.

    Hvad vil du så stille op?

    Så bliver det pludseligt rigtige mennesker, føleser og ord, du skal stå på mål for!


    profilbillede
  • #8   18. sep 2021 Du forstår tydeligvis intet, din stakkel, siden du kan dreje det over på en trussel...

    Ikke engang det budskab, jeg sender til dig, formår du at tage ind i din knold og bearbejde! smiley


    profilbillede
  • #10   19. sep 2021 Lad dog manden, han har ganske få glæder i livet, tror jeg, at være nedladende og spydig er bare sådan han er, men sikkert meget flink hvis man mødte ham IRL, godt han blev rask så han kan fortsætte sine tirader herinde.

    Men ærgerligt vi har sådan en kapacitet herinde, og så gider han ikke engang at "uddanne" os andre, foratår det ikke.

    Jeg ringer bare til FV Motor og bestiller de rigtige dele, han ved hvad han snakker om og vrisser ikke af folk smiley



  • #11   19. sep 2021 Han har endda været dum nok til at klage til teamet, da han føler sig forfulgt af bl.a. mig smiley

    God idé, Allan!
    Hvad med et sæt Dyno dyser/nåle til den, nu hvor I er i gang? smiley


  • #12   19. sep 2021 Haha, den var sgu god den der, den forfulgte uskyldighed smiley

    Vi skal se om der kan komme et Dynojet kit i, men er der ikke risiko for at man så skal prøve med flere forskellige dyser før der rammes rigtigt?


  • #14   19. sep 2021 Hvorfor er der ikke nogen der er efter mig? Det plejer da at være min skyld det hele, så hvad har jeg gjort når der slet ikke er nogen der sviner mig til? I er rigtig onde, ja i er, jeg vil i "go morgen Danmark" og alle de andre steder hvor man kan klynke smiley smiley smiley

  • #15   19. sep 2021 Nazister er er ikke i høj kurs lige pt Tom:)

  • #16   19. sep 2021 #15 Det er næsten trist at opleve, at noget så underudviklet kan overleve!

  • #17   19. sep 2021 Argh, han er sgu sikkert god nok på bunden.

  • #18   19. sep 2021 Tom, det er fordi, du er en af de få, der forstår at jagte en ordentlig endefuld og nyde den til fulde! smiley

Kommentér på:
Katana 650 1983 karburator renovering

Annonce