568 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

GPZ600 Zætter ud.... :o( GPZ600 Zætter ud.... :o(

Forhistorie:
Kører 100 km i dag, tanker og kører yderligere 10 km inden stop. Herefter 1 times pause, videre 30 km (motorvej de meste), så 5 min stop. Efter dette stop begynder MC'en at gå i stå/sætte helt ud. Det sker så for hver 8 - 15 km, hvor jeg så skal holde stop i 2-5 min for at den kan starte igen. Den dør bare som om den slet ikke får benzin? Men kan også være tænding...? (men hvorfor starter den så igen efter et par min...?)
Efter 3 stop, holder jeg på en tank og køber så karburator sprit som jeg tilsætter. Dette har overhovedet ingen virkning....
Nå men hjemme igen. Afmonterer tanken, kontrollerer vacum hanen, benzinen fosser ud hvis jeg suger. Kontrollerer at der er "sug" i vacum slangen, fra karburatorerne, det er der!
Så tømmer jeg alle 4 karburatorer for benzin, og monterer tanken igen. Primer, starter, og kører en ny tur, og denne gang kører cyklen fint ca. 25 km, så sætter den ud igen....

Så nu mangler jeg hjælp fra de kloge hoveder her, hvad kan være galt? :o| Tænkte på kan den benzin jeg tankede være så' dårlig... nja nok ikke? Bud på hvor jeg skal lede efter fejlen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GPZ600 Zætter ud.... :o(
Kommentér på:
GPZ600 Zætter ud.... :o(

Annonce