{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Yamaha dt 175 tændspole {{forumTopicSubject}}

Min dt 175 har fået kuller, den starter fint nok men når den bliver varm kører den af helved til og dommen er at det er tændspolen, jeg kan så konstatere at det ene øre på stellet hvor den skal skrues på er knækket af !…hvordan er det lige med hensyn til at svejse på et stel med det hele monteret, er der noget der kan tage skade ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha dt 175 tændspole
  • #1   26. dec 2021 Afmonter plus, på batteriet så er det bare og svejse derud a!!

  • #2   26. dec 2021 Takker, det vil jeg gøre så smiley

  • #4   28. dec 2021 Så skulle man også afmontere en styreboks på en bil mener du?


  • #5   28. dec 2021 Jeg har bestilt en ny tændspole, men ikke svejset på dyret endnu måske skulle jeg bare lave et beslag til at spænde den på med foroven så kan jeg jo svejse det engang hvis jeg alligevel skiller dyret ad smiley

    Tillægs spørgsmål, kan det være fordi at tændspolen kun er spændt på i det ene øre at den ikke virker ordentligt ?…altså jeg mener skal den have stel i begge ender ? smiley


    profilbillede
  • Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 3 Følgere: 6 Svar: 121
    #6   28. dec 2021 Stel i den ene ende er tilstrækkelig

  • #7   17. jun 2022 Lige en opdatering !…jeg fik den nye tændspole og monterede den og den kørte præcis lige så ringe med den nye som med den gamle, men så faldt jeg over nogen der skrev om at den der vacumbenzinhane der sidder på sådan en tit laver bøvl, så bestilte jeg en ny ganske almindelig benzinhane fra kinaland til 195kr med levering og nu kører den sgu smiley smiley ….God weekend derude !

Kommentér på:
Yamaha dt 175 tændspole

Annonce