{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Benzinhane drypper {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har netop skiftet pakninger i min benzinhane på min Suzuki GSF600 bandit, da den var utæt ved vacuum kammeret.

Efterfølgende har jeg fyldt en lille smule benzin i for at se hvordan det nu virkede. Den er ikke længere utæt, men jeg lod mærke til at når den står på reserve (pga for lidt benzin i) så render den en lille smule.

Når jeg så danner et lille vacuum i vacuum slangen, så begynder den at rende som den skal. Men efterfølgende drypper den så videre.

Er dette normalt? Hvis ikke, hvad kan problemet være?

PFT.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Benzinhane drypper
  • #1   12. jan 2022 Hej Jesper..
    Nej - den skal vi være helt tæt..
    Jeg ville adskille benzinhanen igen og dobbelt checke at alt er samlet korrekt.
    Samtidig ville jeg checke for snavs og ujævnheder der hvor 'proppen' lukker for bezinen når der ikke er vacuum på ..


  • #2   12. jan 2022 Man kan få et repsæt til en benzinhane.

  • #3   12. jan 2022 #2: Mon ikke det netop er det han har skiftet, når han skriver, at han har skiftet pakninger?

  • #4   14. jan 2022 Hejsa,
    Tak for svar. Jeg har købt sådan et rep. sæt og sat i, og det er derefter at jeg oplever at den løber en lille smule.
    Jeg har så haft det adskilt igen og renset der hvor den skulle lukke til, der var en smule rester fra den gamle pakning. Kunne ikke få det hele fjernet.
    Det render dog stadig en smule, så tror jeg må det have adskilt igen igen se om jeg kan få det sidste af.


  • Kris K
    Kris K Tilmeldt:
    jun 2017

    Følgere: 17 Emner: 4 Svar: 8
    #5   14. jan 2022 Hej. Der er ikke andet for end at skille det af igen og rense det helt i bund. Jeg har gjort det samme på en gammel bremsevæskebeholder som jeg ikke kunne få tæt. Det tog 4 forsøg smiley

Kommentér på:
Benzinhane drypper

Annonce