776 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Polle
Polle
Emner: 1 Svar: 1

Flytbart intercom-anlæg Flytbart intercom-anlæg

God-lørdag-morgen MC-elskere!

Jeg har forsøgt at finde et 'flytbart' intercom-anlæg, men har desværre ikke kunne finde noget.

Min udfordring er - selvfølgelig - penge! Haha. Ej, jeg kører nogle gange med min kone bagpå, andre gange med min nevø og andre gange igen kører jeg sammen med en tilfældig kammerat der enten ikke har intercom eller også er det måske ikke kompatibelt med mit.

Så jeg tænkte på om der er nogen der kender til en løsning hvor man ikke fastmonterer intercom'en, men derimod kan flytte den fra hjelm til hjelm og så evt. bare have en lille øresnegl i?

Jeg er godt klar over at den skal være lille for ikke at være irriterende for vedkommende, men dét må alt andet være til at løse. I 'The Long Way Round' kører Ewan og Charley f.eks. med øreprop med bøjle bag øret, der så holder mikrofonen. Det er en løsning á la dét jeg tænker på...

Jeg er godt klar over at jeg selvfølgelig bare kan købe ét sæt til min kones hjelm, et andet sæt til min nevøs hjelm osv., men hvis man kunne få det andet ville det passe bedre til mig og min pengepung smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytbart intercom-anlæg
  • #1   22. jan 2022 en alm walkie-talkie med øresnegl er nok dit bedste bud...disse har så også den bedste rækkevidde
    men selvfølgelig vil have et issue med PTT for at snakke, med mindre du kan finde en med voice activated

• #2   23. jan 2022 Hvilket mærke er dit eget.

• Polle
    Polle Tilmeldt:
    jan 2022

Emner: 1 Svar: 1
    #3   23. jan 2022 Hej Erik

Jeg har et Sena SRL-2 sæt indbygget i min hjelm smiley

• #4   27. jan 2022 Jeg har et italiensk Interphone fra den lokale MC-pusher. Det i 'masterhjelmen' er fast, men det i den anden hjelm kan flyttes. Det har bluetooth, telefon, radio og alt muligt andet, og det fungerer fint sammen med mine høreapparater. De fjerne støj, det er kun tale der kommer igennem. Når nu jeg skal have ny hjelm, kan man få et nyt kit til fastmontering. Meget fleksibelt.

Kommentér på:
Flytbart intercom-anlæg

Annonce