Flytbart intercom-anlæg Flytbart intercom-anlæg
God-lørdag-morgen MC-elskere!
Jeg har forsøgt at finde et 'flytbart' intercom-anlæg, men har desværre ikke kunne finde noget.
Min udfordring er - selvfølgelig - penge! Haha. Ej, jeg kører nogle gange med min kone bagpå, andre gange med min nevø og andre gange igen kører jeg sammen med en tilfældig kammerat der enten ikke har intercom eller også er det måske ikke kompatibelt med mit.
Så jeg tænkte på om der er nogen der kender til en løsning hvor man ikke fastmonterer intercom'en, men derimod kan flytte den fra hjelm til hjelm og så evt. bare have en lille øresnegl i?
Jeg er godt klar over at den skal være lille for ikke at være irriterende for vedkommende, men dét må alt andet være til at løse. I 'The Long Way Round' kører Ewan og Charley f.eks. med øreprop med bøjle bag øret, der så holder mikrofonen. Det er en løsning á la dét jeg tænker på...
Jeg er godt klar over at jeg selvfølgelig bare kan købe ét sæt til min kones hjelm, et andet sæt til min nevøs hjelm osv., men hvis man kunne få det andet ville det passe bedre til mig og min pengepung
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.757
men selvfølgelig vil have et issue med PTT for at snakke, med mindre du kan finde en med voice activated
maj 2011
Følger: 3 Følgere: 20 Emner: 6 Svar: 181
jan 2022
Emner: 1 Svar: 1
Jeg har et Sena SRL-2 sæt indbygget i min hjelm
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 850
Flytbart intercom-anlæg