831 visninger
|
Oprettet:
Lyset driller på Suzuki bandit 600 {{forumTopicSubject}}
Vi får ret snart fniller..
Al lys på min MC virker kun når man
drejer nøglen om på "p".. hvorfor hvorfor hvorfor ?? nogen som har et bud?
jul 2021
MC-er: 1 Svar: 8
Frem med multimeter, ellers....
Ellers kan i forsøge jer med at finde et ledningsdiagram på nettet, og se hvad der kan være galt den vej rundt.
mar 2014
Følger: 3 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 139
drejer nøglen om på "p", så må der være noget galt med tændingslåsen, for position P skal kun give baglys og posionslys for
aug 2016
Følger: 15 Følgere: 51 Emner: 30 Svar: 818
nov 2021
Følger: 13 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 3
Næste skridt er nyt batteri og ensretter og en pokkers mange ledninger som blir skiftet. Det skulle gerne være løsningen ?? takker for svar.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.953
nov 2021
jul 2020
Følger: 4 Følgere: 18 Emner: 8 Svar: 423
Hvad med ledningsfarverne sammenlignet på låsene??
Er der prøvet og måle div. gennemgang på den nye og den gamle til sammenligning?? Der kunne godt gemme sig noget der. ....Ikke helt sandsynligt men man har da set et og andet hen ad vejen.
Jeg ville da også tro det passer, men synsk det er man altså ikke. Selvom man helst vil være det
Om ikke andet ville jeg nok måle på det jeg kunne, inden jeg adskilte/skiftede det ene og andet.
nov 2021
jul 2020
Følger: 4 Følgere: 18 Emner: 8 Svar: 423
Jeg har prøvet mere end 1 gang, at et bundt ledninger med tape på umiddelbart ser fint ud. Men var gået i pulver et par steder når tapen kom af.
Så sent som for 14 dage siden på en Suzuki DL 650 jeg skulle lave lidt olieskift og service på. Der var det baglygten der levede lidt sit eget liv. Der var der så nogen der havde "repareret" lidt på ledningerne som var ført forkert vej og bundtet var for tæt på varmen fra køleren.
Det værste er at jeg "hader" ledninger og multimetre
Lyset driller på Suzuki bandit 600