{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lyset driller på Suzuki bandit 600
  • Matthias K
    Matthias K Tilmeldt:
    jul 2021

MC-er: 1 Svar: 8
    #1   27. feb 2022 Ja, det er jo svært at sige når man ikke selv står der. Jeg vil vel sige tjek sikringer. Hvornår virkede lyset sidst? Hav har I gjort/er der sket siden, det ikke virker nu?

Frem med multimeter, ellers....

Ellers kan i forsøge jer med at finde et ledningsdiagram på nettet, og se hvad der kan være galt den vej rundt.

• #2   27. feb 2022 Hvis (Al lys på min MC virker kun når man
    drejer nøglen om på "p", så må der være noget galt med tændingslåsen, for position P skal kun give baglys og posionslys for

• #3   27. feb 2022 med forbehold,er jeg ret sikker på det er din tændingslås.....

• #4   28. feb 2022 Tændingslås er skiftet ud til ny, så den er ok.
    Næste skridt er nyt batteri og ensretter og en pokkers mange ledninger som blir skiftet. Det skulle gerne være løsningen ?? takker for svar.

• #5   28. feb 2022 Så forkert forbindelse af ny tændingslås.

• #6   28. feb 2022 "onkel Jan" det er multi stik på.. kan kun tilsluttes på én måde:)

• #7   1. mar 2022 Jo det er rigtigt det kun kan vende på en måde, og mon ikke det passer???
    Hvad med ledningsfarverne sammenlignet på låsene??

Er der prøvet og måle div. gennemgang på den nye og den gamle til sammenligning?? Der kunne godt gemme sig noget der. ....Ikke helt sandsynligt men man har da set et og andet hen ad vejen.
    Jeg ville da også tro det passer, men synsk det er man altså ikke. Selvom man helst vil være det smiley

Om ikke andet ville jeg nok måle på det jeg kunne, inden jeg adskilte/skiftede det ene og andet.

• #8   1. mar 2022 Henrik L.. farverne passer.. låsen blev mest af alt skiftet fordi den var gammel og slidt , udvendig og indvendig smiley sønnike har målt uendeligt mange steder.. tak for hans stædighed?? ledningerne skal skiftes pga sjusk fra forrige ejer. Men har da ikke opgivet og løsningen er sikkert ganske enkelt og logisk når lige den dukker op:Dsætter gang i målingerne igen ??

• #9   1. mar 2022 Nå ok! Ja hvis i har målt til bevidstløshed så skal man da lidt videre. Farver har i også tjekket.. Fint!

Jeg har prøvet mere end 1 gang, at et bundt ledninger med tape på umiddelbart ser fint ud. Men var gået i pulver et par steder når tapen kom af.
    Så sent som for 14 dage siden på en Suzuki DL 650 jeg skulle lave lidt olieskift og service på. Der var det baglygten der levede lidt sit eget liv. Der var der så nogen der havde "repareret" lidt på ledningerne som var ført forkert vej og bundtet var for tæt på varmen fra køleren.

Det værste er at jeg "hader" ledninger og multimetre smiley

Kommentér på:
Lyset driller på Suzuki bandit 600

Annonce