569 visninger
|
Oprettet:
Opbygning vs. lovgivning / afgift {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har kigget efter nogle lign tråde men har ikke kunne finde nogle der beskriver mit problem.. Så her kommer det..
Jeg skal til at bygge min cbr f2 op efter en skade. Regner med at købe en uden afgift og så sætte de bedste stumper sammen.. Men så kommer spørgsmålet.. Hvor meget må man flytte over?? Min plan var at finde en nyere model og flytte stort set det hele over.. Men kan det lade sig gøre?? og skakl man betale afgift af det færdige projekt hvis man smider næsten alt på fra en nyere maskine??
På forhånd tak
Søren
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.553
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 953
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 588
Det er nemlig i stellet at registreringsafgiften ligger
Så sålænge det er samme type motor osv osv osv, så er der ingen problemer!
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 139 Svar: 1.067
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 588
Du skal bare huske på, at cyklen ikke er indregistreret med den motor, og derefter så vil være ulovlig.
Men det er jo kun ulovligt hvis du bliver opdaget!
Men i uheld osv gælder forsikringen ikke, så det er jo en risiko. Evt undersøg hvad det vil koste dig at få den omregistreret med en nyere motor. Det kan ikke være alverden!
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.553
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.886
stellet kan du ikke bruge . men det er også alt .
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 139 Svar: 1.067
Mvh
krøblingen
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 953
Du kan desuden komme ud på kanten af et modelskift, hvis du tager kåbedele og ligende, fra en nyere/større/dyrere model.
Opbygning vs. lovgivning / afgift