{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.505 visninger | Oprettet:

Defekt Cylinder på TS185..? {{forumTopicSubject}}

Se her-->

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5501



Min TS'er har al den tid jeg har haft den, været ret svær at starte.
Udover det, har den ind imellem skudt ud af udstødningen når man har forsøgt at starte den, og den har været ret sløv i forhold til at den skulle have 17 hk.

For nogle dage siden var jeg ude at køre en tur på den. Mens jeg´var ude at køre på den, begyndte den at gå lidt ringere. Den opførte sig egentligt mest som om der var vand i benzinen.

Siden der, har den ikke kunnet starte.

Jeg har renst Karburatoren på den, og tjekket om den tændte. Det gjorde den.

Når man træder på kickstarteren starter den ikke, men den forbrænder. Man kan høre lidt småpludren når man forsøger at starter.

Jeg synes kompreesionen var blevet lidt mindre (ikke meget), så jeg valgte at rykke cylinderen af den.

Kan i udfra billederne side om dt kan være skyld i at den ikke kan starte.
Jeg kan godt se det ikke ser godt ud, men den har trods alt kørt til jeg selv slukkede den.

Hv det er der er i cylinderen ved jeg ikke. Det er der hvor stemplet er ødelagt, men det kan skrabes væk med en skruetrækker. Kan i se hvad det er?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Defekt Cylinder på TS185..?
Kommentér på:
Defekt Cylinder på TS185..?

Annonce