{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Skæv bremseskive... Huh? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Satenedeme om jeg ikke lige pludselig opdager, at min ene bremseskive pludselig er skæv... Hvordan er det lige sådan noget sker? Jeg ved med sikkerhed, at jeg ikke selv har beskadiget skiven. Jeg bruger en skivelås, men jeg kan ikke se nogle spor efter tyveriforsøg - hverken på skive eller lås. Jeg har opdaget det ved at kaliperen pludselig pumper ind og ud, når jeg bare kører uden at bremse (jeg kan også se at skiven "bølger" svagt) Dog kan jeg intet mærke ved alm. nedbremninger!?

Er der nogen der har "en naturlig foklaring"?

Mvh
Studen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skæv bremseskive... Huh?
  • #1   26. aug 2005 kan være enten fordi den ene kaliber hænger lidt eller fordi du bremser hårdt. problemet opstår nemlig hovedsagelgt pga at skiver bliver for varme. dog sjældent et problem med flynde skiver. men kan stadig ske

• #2   26. aug 2005 Hej Jens

Super med lidt ekspert hjælp smiley

Jeg håber sq ikke det er derfor, så får jeg jo bare det samme problem igen... Dog bremser jeg ikke specielt hårdt (normal "bremseforbruger") og jeg skulle heller ikke mene at min kaliber hænger - dog ikke 100% sikker. Jeg renoverede nemlig kalibrene da jeg samlede maskinen, og min indtryk er, at de funker perfekt. Men tak for det "løsningsforslag", der jo under alle omstændigheder skal med i overvejelserne, inden jeg bare render ud og køber en ny skive.

Sure penge, men de havde heldigvis ikke sååå længe tilbage at leve i.

Vi tales ved
    Morten - er du snart fuldblods internet-junkie? smiley

• #3   26. aug 2005 Var det forresten noget med sådan én fætter her:
    (link fjernet)

Hvad tror den ryger op på i afgift? Den står nemlig helt oppe i Nord-tyskland, men jeg holder mig i skindet smiley

Forresten Jens - Hvis du tjekker mit nye billede med potte - er det bare mig, eller er den monteret en anelse langt "tilbage"?

Hygge
    Morten

Kommentér på:
Skæv bremseskive... Huh?

Annonce