732 visninger
|
Oprettet:
Skæv bremseskive... Huh? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Satenedeme om jeg ikke lige pludselig opdager, at min ene bremseskive pludselig er skæv... Hvordan er det lige sådan noget sker? Jeg ved med sikkerhed, at jeg ikke selv har beskadiget skiven. Jeg bruger en skivelås, men jeg kan ikke se nogle spor efter tyveriforsøg - hverken på skive eller lås. Jeg har opdaget det ved at kaliperen pludselig pumper ind og ud, når jeg bare kører uden at bremse (jeg kan også se at skiven "bølger" svagt) Dog kan jeg intet mærke ved alm. nedbremninger!?
Er der nogen der har "en naturlig foklaring"?
Mvh
Studen
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
jul 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 70 Svar: 312
Super med lidt ekspert hjælp
Jeg håber sq ikke det er derfor, så får jeg jo bare det samme problem igen... Dog bremser jeg ikke specielt hårdt (normal "bremseforbruger") og jeg skulle heller ikke mene at min kaliber hænger - dog ikke 100% sikker. Jeg renoverede nemlig kalibrene da jeg samlede maskinen, og min indtryk er, at de funker perfekt. Men tak for det "løsningsforslag", der jo under alle omstændigheder skal med i overvejelserne, inden jeg bare render ud og køber en ny skive.
Sure penge, men de havde heldigvis ikke sååå længe tilbage at leve i.
Vi tales ved
Morten - er du snart fuldblods internet-junkie?
jul 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 70 Svar: 312
(link fjernet)
Hvad tror den ryger op på i afgift? Den står nemlig helt oppe i Nord-tyskland, men jeg holder mig i skindet
Forresten Jens - Hvis du tjekker mit nye billede med potte - er det bare mig, eller er den monteret en anelse langt "tilbage"?
Hygge
Morten
Skæv bremseskive... Huh?