{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Morten K
Morten K
Tilmeldt:
23. jun 2022
Emner: 1 Svar: 1

125cc kineser dør {{forumTopicSubject}}

Hey alle!
Jeg søger råd ang. Min haojin hj125, som jeg fik presset lidt for meget på hastighed. Den døde for mig da den kom ned i hastighed og ville ikke starte igen. Jeg lod den stå 10 timer og så ville den gerne køre, bare ikke i 5. Gear. Der døde den igen. Sådan har det været i lidt tid og nu vil den slet ikke noget ????? jeg kan starte den, men efter 10-15 sek i tomgang, så dør den.

Jeg er overhovedet ikke teknisk anlagt, men tænker selv det kan være noget karburator? Hvad tænker i?

Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  125cc kineser dør
  • #1   23. jun 2022 Har du mon småbrændt en ventil?? ved sgu ik hel om den kan starte på det.
    Eller skal ventilerne justeres??


  • #2   23. jun 2022 Hvad er det for en cykel? Der kan være snavs i karburatoren, hvis den har sådan en. Ellers kan det godt være en brændt ventil, men hvis det er tilfældet vil den slet ikke køre. Hvor langt har den kørt?

  • #3   23. jun 2022 Måske Tank dækslet

  • #4   24. jun 2022 Fladt batteri? For det kunne sagtens være et elektrisk problem - og ikke et mekanisk.

  • #5   26. jun 2022 Jeg elsker bare folk der logger ind, opretter et spørgsmål og aldrig logger ind igen :-|

  • Morten K
    Morten K Tilmeldt:
    jun 2022

    Emner: 1 Svar: 1
    #6   27. jun 2022 Ace: jeg har selv tænkt karburatoren, men inden jeg vil forsøge at rense den, ville jeg høre om andre tanker smiley og en brændt ventil, det ved jeg slet ikke hvad er ??

    Morten: Hvis det er et batteri problem, ville jeg så ikke have problemer med at starte den? smiley


  • #7   27. jun 2022 Hvis tændingen er dc (jævnstrøm) er du afhængig af et godt batteri i topform. Min Yamaha havde problemer lige da jeg havde købt den, kunne sagtens starte, kørte ad H til på 3 cylindre indimellem. Nyt batteri på og den har snurret siden. Det er ikke sådan at du ka låne et batteri fra et eller andet..... scooterpis eller lign.
    Om det er 3 eller 7 amp er ligegyldigt til test


  • #8   27. jun 2022 #6 godt at se du ikke har forladt os undskyld jeg antog det smiley få renset karburator, altid nummer et. Det er ikke en brændt ventil, så vil den ikke køre i tomgang eller starte. Det kan også være snavset benzinfilter enten i tanken eller på benzinslange ned til karburator.

Kommentér på:
125cc kineser dør

Annonce