{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Der er håb !
  • #1   24. jun 2022 Håber at passere de magiske 100 efter udbedring af diverse fejl og lidt finpudsning ??

    profilbillede
  • #2   26. jun 2022 Hvad er det vi ser på???

  • #3   26. jun 2022 Nå ja, det er en DT 175 der er blevet skilt ad og samlet igen med en rørtang hver weekend siden 93 cirka smiley

  • #4   27. jun 2022 #3 ok, dejligt at der bliver udbedret smiley

  • #5   27. jun 2022 Jeg tror selv på lykken vender nu efter jeg fik has på det mest trælse problem her i lørdags, en eller anden har på et tidspunkt knækket en bolt inde i motorophænget og den har åbenbart siddet fast, for så har man så forsøgt at bore den ud og knække boret nede i bolten ? det lykkedes at få det hele ud, incl. gummibøs, kønt er det ikke lige der, men det skal det nu nok blive igen..og jaja jeg kunne jo også bare have skilt hele gearkassen ad men den virker fint og er tæt og dumt at skille noget ad der virker jo smiley

    profilbillede
  • Peter R
    Peter R Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 1 Svar: 146
    #6   29. jun 2022 De der gevind-inserts vender umiddelbart forkert. De skal skrues i vha. en bolt og en møtrik, og slidserne skal vende indad i emnet.

  • #7   29. jun 2022 Motor samlet og monteret, men den får alt for lidt benz. har afmonteret luftfilterkasse og batteri og venter på nyt indsugningsgummi og større dyser smiley

    Gevindbøs er lange og dejlig nemme at skifte hvis det skulle blive nødvendigt og det smarte ved sådan nogle er jo at de er af stål i stedet for gammel blød alu smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Der er håb !

Annonce