{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny motor
  • #1   25. jun 2022 Hvad tænker du specielt på???
    Hvis en MC butik/værksted/ophug har den til salg skulle den da gerne virke efter hensigten. Men henter du en vil det nok være en plan og sætte ny kæde i med der samme, tjekke ventiler og 17 andre ting.... Hvis det er km tallet betyder det mindre om den har gået 48000 eller 71000km.... hvis du spørger mig, mange synes det er vildt vigtigt med så lave km som muligt


  • #2   25. jun 2022 Jeg havde tænkt at hente en ved en mc ophugger. Så det var om der var noget man skulle holde øje med, eller man kunne se på stedet.

  • #3   25. jun 2022 de koster ca 1200 Euro på Ebay.de , bare så du ikke bliver flået hos en dansk hugger.
    De har tit nogle ret vilde priser og hvis du alligevel vil skifte kæde og alt andet kunne det være en idé.


  • #4   25. jun 2022 Ville det give mening at skaffe en ny blok og så putte indmaden i den istedet for en ny motor?


  • #5   25. jun 2022 Jeg tvivler. Der ryger jo en del timer og pakninger m.m. på, så jeg ville finde en motor eller måske en hel cykel i Tyskland, hvis der er flere ting der trænger til udskiftning.

  • #6   26. jun 2022 Hvis du køber en motor hos en registreret ophugger, så er der garanti på km. og at den kører fejlfri. smiley
    Problemet er bare, hvis du har købt den nede i bunden af Tyskland og den ikke fungerer, så ryger der hurtig mange udgifter på. når den skal sendes frem og tilbage smiley


  • #7   26. jun 2022 Ok, mange tak for svarene smiley

Kommentér på:
Ny motor

Annonce