Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Husqvarna TR 650, køler
  • #1   29. jul 2022 har du kigget på ebay? det er nok bedste bud. hvad er der galt med din?

• #2   29. jul 2022 Har selvfølgelig kigget alt før mit Long shot her;)
    Og jo er en i Holland men min. En uges forsendelse tid. En ny 2-3 uger.
    Samt forhørt div. Kølerfirmaer og kan ikke repareres ifølge dem.
    Fået stenslag og utæt lamel som sprøjter udefra og ikke bare drypper.

• #3   29. jul 2022 Æv, al mulig held og lykke med at få den ud at køre igen smiley

• #4   29. jul 2022 Prøv evt motea

Fik et sæt Kina kølere derfra sendes fra Tyskland

• #5   30. jul 2022 Muligvis passer en fra en BMW G650GS. De deler trods alt motor. Men ellers er eneste bud nok eBay. Det er jo en mc der kun var i produktion i 3 år, og der blev ikke solgt så mange sf dem herhjemme.

• #6   31. jul 2022 Har haft en sertao, og ja deler mange ligheder, men motoren nu noget bedre på Bmw/Husqvarnaen :-))). køleren også tæt på ens men, dog forskellig slangeføringer.
    kan også godt få en brugt hvis havde tid til vente en uge til halvanden, men skulle afsted i nat :-).
    så har en gratis færgebillet til i nat 0.45 grenaa - halmstad med kahyt, hvis nogen vil have den :--))))

• #7   31. jul 2022 Ja det er desværre minusset ved en Husqvarna TR650. Dele er ikke let tilgængelige.
    Jeg købte en ny i 2013, men allerede i 2015 havde jeg bøvl med at få dele fra forhandleren.
    De solgte så heller ikke Husqvarna mere, så de var hamrende ligeglade med deres tidligere Husqvarna kunder??

Kommentér på:
Husqvarna TR 650, køler

Annonce