815 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
14. jun 2005 Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
udluftning af bremseslabger {{forumTopicSubject}}
jeg har været ved at montere armerede bremseslanger, men synes ikke jeg kan få den hård, den er blødere end den plejer at være med gummislanger, den er lavet om til 2 lange slanger med 1 dobbelt banjo i masteren.
jeg har ca kørt 2 tankfulde væske igennem slangerne, og der kommer INTET luft ud
hvad fanden gør jeg forkert?
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.073
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 86 Svar: 368
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
okt 2006
Følger: 65 Følgere: 74 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 198
aug 2004
Følgere: 36 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 131 Svar: 580
http://www.race-lines.co.uk/bleeding/
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 617
maj 2004
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.527
Prøv at lufte ud oppe deroppe, og se om der ikke ksulle gemme sig en luftlomme.
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 812
Hvis der er tale om luft er smørekanden med slange på rigtig god (den skal bare renses 100% før brug)
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 953
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
udluftning af bremseslabger