{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

FZR startproblemer {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg ville i dag starte min FZR 600 fra 92, og da jeg gjorde det lød det som om den kun kørte på en cylinder. Jeg slullede den igen og siden har jeg ikke kunnet få den i gang. Jeg har prøvet at løbe den i gang, men den er helt død.

Jeg har i forbindelse med klargøringen her til sommer skiftet olie og tændrør.

Er der nogen som ved hvad det kan være?

JEg har tidligere i denne sæson kørt på den uden problemer, men så stod den i 2 dage, og nu er den ikke så villig.

Er det nogen som kan hjælpe?

MVH Kasper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FZR startproblemer
  • #1   20. apr 2008 Hvis du ´kun har kørt korte ture , kan det evt være tændrørne det var det på min uden afgift , den blev kun startet og det holdte tænderørne ikke til de sode til og lavede forkert gnist så de ikke virkede
    4 nye tændrør i igen og min virkede
    mvh jan h

• #2   25. aug 2015 Hej Kasper smiley

Ved godt det er et gammelt indlæg du har her, og du har købt en anden mc i mellemtiden, men jeg håber du kan være mig behjælpelig med årsagen til hvorfor din mc pludselig begyndt at lyde som om den kun kørte på 1 cyl? For min Fzr 600 rg fra 97 US model - begyndte at gøre præcis det samme i går da jeg var ude at køre en tur smiley og lige efter kunne den ikke trække sig selv i gang i 1. gear lige meget hvor forsigtigt jeg slap koblingen, og på samme tid kunne jeg også lugte at den hurtigt blev meget varm hvis jeg forsøgte at holde den i gang med gashåndtaget i N gear, så jeg måtte slukke den og lade den køle ned nogle gange, men til sidst døde batteriet squ også smiley

Håber du kan være mig behjælpelig med en løsning - jeg håber det bare er tændrørene den er gal med smiley

Glemte at nævne, at min benzin pumpe også "knurrede/summede" hurtigere og i væsentlig længere tid end den plejede, når jeg satte tænding på..

Mvh
    Jesper

• #3   25. aug 2015 Hej Jep, Jeg må være ærlig og sige at jeg ikke kan huske hvad der var galt desværre.
    Jeg er sikker på at det ikke var noget fatalt da jeg i så fald ville kunne huske det smiley
    Umiddelbart ville jeg forsøge at skifte eller rense tændrør, og se hvordan den reagere smiley

Beklager

/Kasper

• #4   25. aug 2015 Okay, det er jo også en del år siden smiley men tak for dit svar alligevel, og ja jeg vil starte med at skifte tændrør på den, men der er vist noget med, at man skal afmontere tanken for at kunne komme til dem?

Ha en god dag/aften smiley

Kommentér på:
FZR startproblemer

Annonce