418 visninger
|
Oprettet:
FZR startproblemer {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg ville i dag starte min FZR 600 fra 92, og da jeg gjorde det lød det som om den kun kørte på en cylinder. Jeg slullede den igen og siden har jeg ikke kunnet få den i gang. Jeg har prøvet at løbe den i gang, men den er helt død.
Jeg har i forbindelse med klargøringen her til sommer skiftet olie og tændrør.
Er der nogen som ved hvad det kan være?
JEg har tidligere i denne sæson kørt på den uden problemer, men så stod den i 2 dage, og nu er den ikke så villig.
Er det nogen som kan hjælpe?
MVH Kasper
okt 2007
Følger: 61 Følgere: 48 MC-er: 8 Emner: 153 Svar: 679
4 nye tændrør i igen og min virkede
mvh jan h
apr 2014
Følger: 7 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 4
Ved godt det er et gammelt indlæg du har her, og du har købt en anden mc i mellemtiden, men jeg håber du kan være mig behjælpelig med årsagen til hvorfor din mc pludselig begyndt at lyde som om den kun kørte på 1 cyl? For min Fzr 600 rg fra 97 US model - begyndte at gøre præcis det samme i går da jeg var ude at køre en tur
Håber du kan være mig behjælpelig med en løsning - jeg håber det bare er tændrørene den er gal med
Glemte at nævne, at min benzin pumpe også "knurrede/summede" hurtigere og i væsentlig længere tid end den plejede, når jeg satte tænding på..
Mvh
Jesper
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 77 Svar: 152
Jeg er sikker på at det ikke var noget fatalt da jeg i så fald ville kunne huske det
Umiddelbart ville jeg forsøge at skifte eller rense tændrør, og se hvordan den reagere
Beklager
/Kasper
apr 2014
Følger: 7 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 4
Ha en god dag/aften
FZR startproblemer