{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Bo  K
Bo K
Følgere: 11 Emner: 1 Svar: 1

Keeway F-act matrix kan ikke holde sig i tomgang {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har fået en keeway. Den kan godt stå i tomgang i ca 1 til 2 minutter,derefter begynder den at gå højt og efter går den ud.
Har været ude og køre en tur på den, den går fint til at starte med men efter 500 meter dør den når jeg giver den gas
Jeg har rengjort karburatoren.

Håber at i har nogle ideer om hvad det kan være.

Mvh Bo

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 4 hylder 1.200 kr.
  • Fixing shower temperature valve 999 kr.
  • Reparation af vaskemaskiner 1.199 kr.
  • Opsætning af lampe 1.000 kr.
  • Hængt en hængekøje op, to billeder, to “platter” og sidst men ikke mindst et skab op på toilettet. ” 1.600 kr.
  • VVS. Montering af blandingsbatteri og udskiftning af 2 stop ventiler. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Keeway F-act matrix kan ikke holde sig i tomgang
  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.408
    #1   28. okt 2023 Kunne tyde på en utæt slange til vacum benzinhanen,
    lyder som om den kører tør for benzin

• #2   29. okt 2023 Kunne som nævnt ovenover tyde på benzinmangel, men hvornår/hvordan kan du starte den igen efter den er gået ud??

Og har du tjekket vacumslangen til benzinhanen for revner, evt suget i den for at se om hanen åbner

• #3   30. okt 2023 Enig med de andre, enten dårlig vacuum. Eller hanen/filter næsten stoppet til. Hanen kan også være defekt i vacuum delen. Skift slangen, koster ikke mange kr pr meter. Virker det stadig ikke så er det noget med hanen.

• Bo  K
    Bo K Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 11 Emner: 1 Svar: 1
    #4   30. okt 2023 Troede faktisk at det var choker. Men jeg fik mindre dyse på og indstillet karburator.
    Benzin kommer der rigeligt af??

• #5   31. okt 2023 Min gjorde det samme. T Hansen havde ikke stillet ventiler. En ommer og så virkede det.

Prøv gruppen "Kina mc i 2020erne". Formanden yderst kompetent.

• #6   31. okt 2023 Nu står det ingen steder her i trådstarten, men er keeway f-act ikke en 2 takter??
    Så er der ikke mange ventiler og stille på

• Peter R
    Peter R Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 1 Svar: 148
    #7   1. nov 2023 Er det en knallert?

• #8   1. nov 2023 uupps , troede det var Keeway RKS 125 ccm

• #9   1. nov 2023 ja jeg har forstået det sådan at vi lige er lidt inde om scootergalleri lige her i tråden... Og det er fint nok, behandler vi ham ordentligt skal han jo nok have en MC når han bliver større smiley

• Peter R
    Peter R Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 1 Svar: 148
    #10   1. nov 2023 #9
    Helt klart.

Og jeg er enig med de første svar (benzinmangel), for jeg husker fra min pure ungdom, at beskrivelsen ".. stå i tomgang i ca 1 til 2 minutter,derefter begynder den at gå højt og efter går den ud." svarer til, at min knallert steg i omdrejninger og gik ud, når man lukkede for benzinhanen og svømmerhuset løb tør for benz.

Kommentér på:
Keeway F-act matrix kan ikke holde sig i tomgang

Annonce