{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Yamaha rd 350 {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har fået et tilbud om at købe en Yamaha rd 350 fra 1983 for 11.000. cyklen har et par fejl som: brækket sidespejl, knækket styr og et smadret blinklys. ellers er den temmelig flot og kører rigtigt fint.
-først ville jeg lige høre om det er et godt tilbud?
-og om jeg kan begrænse den til lille kørekort?
-og hvad det koster at syne den?
-og om der er nogen der har et nyt styr eller ved hvor det kan skaffes?
-og om der er nogen der har erfaring med maskinen?

på forhånd mange tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha rd 350
  • #1   12. sep 2005 jeg har nogle blinklys liggende , og nogle hvide glas , og naturligvis de gule hvis det er smiley

har også en malteser baglygte ....

frimand@os.dk

• #2   12. sep 2005 Tror det er prisen hverken billigt eller dyrt.....de er ikke højt i kurs mere.......
    Prøv flere og sammenlign (og så svinebyd dem der er nok at vælge imellem du skal ha en der er køreklar uden fejl for < 10kilo) hvis du absolut skal ha sorn en Ronnirøg cykel smiley

• #3   12. sep 2005 jeg vil gi Jacob ret, pas lidt på med sådan en cykel, jeg tror også at alle RD`ere har fået sycopat tæv, da det jo var en rigtig vild racer dengang! Du må nok påregne udgiften til at renovere motoren. Hvis jeg var dig ville jeg nok hellere se mig om efter en gammel suzuki GS 550 eller sådan noget, det er en god gammel slider. Kan selvfølgelig også være "dårlig" men hvis den ser fin og velholdt ud og ellers fungere, tror jeg du får en mere stabil og billig cykel i lænden. Ved godt der ikke er så meget race over sådan en, men det er vel heller ikke nogen dårlig ide at få lidt erfaring, nu du taler om "lille kørekort".
    Bare min mening, held og lykke med det ;o)

• #4   12. sep 2005 det er ikke originale blinklys, men ellers tak:) jeg glemte at skrive at jeg allerede har kørt cyklen og at der ikke er problemer med hverken styretøj eller affjerdring.
    Jeg synes selv at det er mærkeligt med styret, men ham der sælger den har ikke selv lavet skaden og vidste ikke hvordan den er kommet.
    synes bare det lød som et godt tilbud da de ligger højere i pris på dba.dk.. men vil da lige tænke lidt ekstra over det efter jeres råd..

er der flere der har gode råd vil jeg meget gerne høre dem

• #5   12. sep 2005 du kunne jo betale lidt mere og købe min kones cykel rd 350 ypvs der er lavet i vinters med ny renoveret motor nye bremse klodser og skiver nyt kadekit ny synet har kørt ca 600 km efter syn og den har også fået justeret kaburatore.

hilsen rené

• #6   12. sep 2005 glemte lige nyt batteri og ny kobling.

mvh rené c

• #7   13. sep 2005 jeg må sige af erfaring, der er som regel sammenhæng mellem pris og kvalitet, der er selfølgelig "enerne" der er helt fantastiske, men så er det som regel en meget flot org. og velholt cykel, der fås til helt uhørt billig pris fordi ejeren ikke aner hvad det er han har, men det er der vist ikke tale i dit tilfælde. Det er ikke for at lyde negativ, du skal bare se dig godt for!!!

• #9   13. sep 2005 det er en fin cykel. og med ordentlig olie er der ikke de store problemer. men drosl aldrig en 2takt. de skal have smæk. ellers soder de til og sætter sig

Kommentér på:
Yamaha rd 350

Annonce