Midterstøttefod af! How to? {{forumTopicSubject}}
Jeg vil have min midterstøttefod af for at få den gjort pæn og malet den. Da jeg også har et par andre dele jeg vil have malet kunne det jo være smart at eksperimentere lidt med farven der hvor det ikke ses så godt. Men den er ikke så nem at få af som jeg troede.
Den sidder fast med et rør der er tykt i den ene ende og lidt tyndere i den anden hvor der så sidder en split. Selve røret ser således ud; (link fjernet)
Problemet er at det sidder urokkeligt fast med selve støttefoden se evt her: (link fjernet) hvor man kan se hvordan den ser ud. Det er ikke til at komme til med noget rigtigt værktøj da endene ikke stikker ret langt igennem. Nogen der har fif til at få det af?
Og så lige en anden ting. Når/hvis jeg nu får det af hvordan skal jeg så behandle det for at få det til at holde sig pænt i længere tid og ikke ruste. Det sidder jo et udsat sted hvor der nemt kommer skidt, møg og div småsten. Når jeg har slebet det pænt er det så bare en form for grunder + maling eller kan man gøre noget for malingen ikke bliver "slået af" de stedder hvor der kommer små stenslag. Har samme problem ved forgaflerne nemlig.
/Niels
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 31
Poul
Midterstøttefod af! How to?