{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TomTom klar med ny GPS til motorcykler
  • #1   25. apr 2008 Men hvad er det nye så, i forhold til rider v2?

    For mig lyder det som nøjagtigt det samme, hehe


  • #2   25. apr 2008 Ahaa. Det er jo også bare TomTom rider v2, de sælger med en opdateret firmware, så man ikke selv skal gøre det stooooore arbejde med at sætte et usb-stik i det, og trykke på opdater:
    http://www.tinyurl.dk/3564

    Og så kalder de den for en ny GPS? Fuskere smiley
    I min verden er en firmwareopdatering på en gps, ikke nok til at kalde den for "ny gps"


  • #3   25. apr 2008 Vist også bare PCWorld der ikke kan læse:
    TomTom selv skriver opdateret gps, mens PCWorld skriver !ny gps" smiley

    Back to school.


  • #4   25. apr 2008 Nogen som har erfaringer med det medfølgende head-sæt så ??? eller er det noget af det nye??

    Normalt kører jeg med ørepropper, og vil være ked af at skulle undvære dem, men hvordan bruger man så sådan et head-sæt??


  • #5   25. apr 2008 Emil: Som jeg har skrevet, er der ikke noget nyt i en såkaldte nye version, ud over en firmware-opgradering (som man også selv kan installere på den "gamle version af Rider v2".

    Nu har jeg ikke prøvet at køre med head-set'et. Fik først installeret det, efter at have det liggende i et halvt år, hehe.
    Så har kun prøvet det indendørs, og der virkede det umiddelbart som om, at man godt kunne høre hvad der blev sagt, med hørepropper i.

    Hvordan man bruger det? Den siger noget, og man lytter til hvad der bliver sagt. Og hvis man skal sige noget til andre, så snakker man, og de hører hvad man siger smiley


  • #6   25. apr 2008 Det ser nu ud til at være et Cardo scala-rider headset med støjreduktion. Jeg ved ikke hvad headset var med den sidste TomTom rider 2. den første udgave havde så ikke Cardo Scala headsettet.

    Jeg har den første udgave og det fungerer fint synes jeg selv om man som Ulrik siger, har ørepropper i...også med lidt fart på mc'en.

    Men om det så lige retvisgør 1000-1500 kr i merpris det tvivler jeg så lidt på.


  • #7   25. apr 2008 Rune P: Vil nu heller ikke sige, at den lyd er 1000-1500kr værd, vil nu mere sige 500kr smiley

  • #8   25. apr 2008 Den gad jeg sku' godt have på Banditten smiley
    Ikke at jeg fare vild særlig tit. Og når jeg gør er det mest for at se noget nyt og jeg alligevel har et par timer at slå ihjel.

    Men det ser ud til at være et sjovt (om dyrt) stykke legetøj man nok kunne få nogle timer til at gå med.


Kommentér på:
TomTom klar med ny GPS til motorcykler

Annonce