550 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Spyball.... Spyball....
Hej alle jer derude, som har samme alarm. Har lige et spørgsmål til installationen. Jeg har erhvervet mig model 8520. Der er en ledning som driller mig og som jeg ikke kan finde ud af. Det drejer sig om ledning nummer 4 (BLÅ), som man skal anvende til "Stelaktiv indgang til beskyttelse af f.eks. sidedæksel, sadeltasker etc.". Hvor skal denne ledning tilsluttes på mc'en, samt er jeg ikke sikker på hvad den 100% gør??? :-S
Håber der er nogen derude der ved hvad det er for noget og kan hjælpe mig lidt.....
På forhånd tak
/Niels
0 synes godt om
jul 2005
Følger: 73 Følgere: 69 MC-er: 7 Emner: 37 Svar: 285
Jeg har selv fornylig fået monteret spyball helt magen til din, men jeg lod en forhandler gøre det.... Jeg forstår slet ikke at du har tålmodighed og forstand på selv at monterer sådan en, men men men held og lykke med det....
Ved godt at jeg ikke kom med noget hjælp, men ville bare lige komme med en opmundring i stedet..........
Har du købt den hos en forhandler, så ring da til ham og så burde han kunne guide dig!!!!
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 285
/Niels
dec 2003
Følger: 120 Følgere: 116 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 981
Jeg vil gætte på at den kan tilsluttes en kontakt, som sætter alarmen igang hvis feks en sidetaske bliver brudt op.....
I stil med de ekstra kontakter som monteres ved feks motorhjelmen og bagklappen på en bil.
Disse kontakter skaber forbindelse til stel, når døren/klappen åbnes og aktiverer hermed alarmen...
Men det er bare et kvalificeret gæt...
MVH
Jimmy
Spyball....