{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

MC væltet af vinden {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Her til morgen kom jeg ned og fandt min dl650 liggende på siden. Havde ikke lige tænkt over at vinden kom så den ramte på venstre side af motorcyklen og så virkede overtrækket sikkert som et sejl og har væltet cyklen.
Alternativt er det nogen der har skubbet til den.

Men den har ligget ned, formentlig nogle timer. Er der noget jeg skal være opmærksom på inden jeg prøver at starte den? Kan olien være løbet steder hen hvor det kan skade eller kan der ligge olie over stemplet så den pludselig ikke kan dreje rundt og jeg ødelægger motorcyklen.

Jeg slap med lidt ridser på stellet da den ramte ned oven på nogle sten der ligger som afgrænsning mellem fliser og græs.

Satser på gode råd smiley

Mvh
Allan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC væltet af vinden
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   10. mar Den skal bare rejses igen - og hvis der ikke render noget ud på jorden, så er den klar til afgang.

    I værste fald kan der ligge lidt olie oppe i luftfilterkassen, fordi krumtap udluftningen går derop, men det æder den hurtigt.


  • #2   11. mar Hvis du vil være helt og aldeles sikker på den ikke er hydrolåst, så sætter du den i 6 gear og trækker den fremad. Den må gerne give modstand. Men læg kræfter i, så kan du få motoren til at dejen og hvis du kan trække den 5-10meter er den ikke hydrolåst. Det er en billig test og den er i 99,99% unødvendig smiley

Kommentér på:
MC væltet af vinden

Annonce