Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda vfr 750
  • #1   28. apr 2008 Jeg kan sagtens svejse det, men det er bestemt ikke lovlig..

Dansk lovgivning tillader IKKE man svejser på et stel

• #2   28. apr 2008 Desværre. Byt til nyt.

• #3   29. apr 2008 Køb en i tyskland og brug det du kan fra den..

• #4   29. apr 2008 Hvor står der at man ikke må svejse i et stel? Kan ikke se problemet hvis svejseren har et certifikat, og svejsningen bliver kontrolleret af et godkendt firma. Mine certifikater er desværre udløbet, kunne ellers nemt have svejset det.

• #5   29. apr 2008 Jeg kan sådan set heller ikke se problemet, men for at få lov skal du have tilladelse fra fabriken eller impotøren. Og den slags giver de ikke.

Der efter skal du have tilladelse fra en taksator, men da du så ikke kan få en tilladelse fra fabriken eller impotøren. Vil taksatoren heller ikke give lov.

Næste problem er så synshallen, da du ikke står med en attest med tilladelse til at svejse i stellet kan de heller ikke godkende den.

Man kan så vælge bare at gøre det, man du kan så være 100% sikker på forsikringen. Heller ikke vil dække, hvis cyklen er indblandet i en ulykke og det bliver opdaget.

Lige omkring stel er der meget strenge, regler om hvad man må og ikke må. Eks må man ikke rette et stål stel mere end 2 mm og alu stel mere en 1 mm.

Hvis man skal behandle sagen korekt, så skal man søge om at få lov til at hugget stelnr over i et andet stel. Men det er kun værksteder der normal får lov til det.

Kommentér på:
Honda vfr 750

Annonce