{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

pcIII, fuldt system og dB begrænsning? {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg har indstalleret Powercommander, KN filter og et fuldt system på min MC.. PC'en er selvfølgelig mappet til det system jeg har på..

Jeg har bare et problem; skal til nogle banedage hvor man ikke må larme så meget her til sommer.. Så mit spørgsmål er:
Hvad vil være det smarteste? Skal jeg få min PC mappet om til standard udstødningen og sætte den på igen? Eller? Hvad synes I ?

Mvh Magnus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pcIII, fuldt system og dB begrænsning?
  • #2   30. apr 2008 Smid 0 map i PC´en og så std udstødning på.
    Så kører den med det på der ligger i CDI´en
    Når du så smider larmesystemmet på så i med det mappede map.

Alternativt kunne du hente et map på powercommanders hjemmeside fra en european mpodel der er mappet til standard udstødningssytemmet. Så er du udenom restriktioner i forhold til forureningskrav osv

• #3   30. apr 2008 Birk: man må slet ikke have et andet udstødningssystem på end det der standard sidder på cyklen..

Sebastian, ja det var også det jeg tænkte, det er bare skide irriterende at jeg ikke fik et usb kabel med til min powercommander.. fik faktisk intet med, udover den..
    Ja og så er det irriterende jeg skal til at skifte det hele om igen, for den kører rigtig godt med det system på..

• #4   30. apr 2008 Magnus H: Hvis "man må slet ikke have et andet udstødningssystem på end det der standard sidder på cyklen", så har du jo selv svaret på spørgsmålet smiley
    heh

• #5   30. apr 2008 Øh, mit spørgsmål går på hvorvidt det vil være smartest at få lavet et nyt map, hente et map, stille pc'en til 0 eller helt afmontere den ..

• #6   30. apr 2008 tja der er for megt bøvl ved de bane dage med anti larm regler. så jeg booker dem hvor man må gi lyd fra sig.

Mi nerfaring er også f.eks fra padborg hvor det helst heller ikke må larme at man godt kan køre med de flinke sysyter uden at gå over støj grænsen.

• #8   30. apr 2008 Nårh. Det er da bare at lægge et 0-map ind, eller hente et map til standard-udstødningen fra hjemmesiden smiley

• #9   30. apr 2008 gå i seng Ulrik. Du er vidst træt. er blevet sagt før smiley

• #10   30. apr 2008 tommy: Det var nu et helt seriøst svar.

• #11   30. apr 2008 Og til det første svar, spurgte han jo også, om han skulle sætte standard-potten på igen. Hvis jeg ikke ser helt forkert?

Kommentér på:
pcIII, fuldt system og dB begrænsning?

Annonce