{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skyder
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.649
    #1   3. apr Falsk luft eller dårligt tændrør..

  • #2   4. apr Jeg har prøvet det efter en vinters tilstand, det var tændrørene der var skyld i det.
    Brændte dem af med gasbrænder og en messingbørste på, så kørte de fint igen.

    Virker de fleste gange, ellers skal der nye rør til.


  • #3   4. apr Tak for svar sidste år satte jeg iridium tændrør i der begyndte problemet men troede ikke det var dem så jeg skiftede med de gamle tændrør der er 3 år gamle nu kører den bare?????????????? det fatter jeg ikke en skid af

  • #4   4. apr Det skal jeg ikke kunne sige, men nye tændrør er ikke altid fejlfri.
    Det prøvede jeg her i vinter på knægtens Piaggio scooter med et helt nyt NGK rør.
    Det var defekt, ligesom det gamle. Havde et andet gammelt på hylden den kørte fint med.
    Det var så hverken iridium eller grøn kryptonit, men i bund og grund skal det jo "bare" give en ordentlig gnist.


  • Bertil A
    Bertil A Online Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 53 MC-er: 6 Emner: 62 Svar: 1.109
    #5   5. apr Nye tændrør og nye pakninger i udstødninger, lidt justering og noget servicerens i benzinen gør underværker, det virkede i hvert fald på min..jeg kan så ikke sige om det var det ene eller det andet der gjorde det, men jeg hælder mest til at det var pakningerne ? smiley

  • #6   5. apr Er det så de rigtige Iridium. De skal jo passe til din cykel. Normalt er Iridium langt bedre end almindelige.

  • #7   6. apr Nye dele er ikke en garanti for fejlfri...Selv nye dele kan være defekte.....Derfor du har garanti på dem....Der kan ske fejl i produktionen....

  • Sigurd C
    Sigurd C Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Svar: 6
    #8   10. apr Enig med Sajmon - falsk luft (møre gummier er altid skidt ;-)) eller mgl gnist (heller ikke godt)
    ....man kan ikke se om det er 'rigtige' iridum tændrør - eller om det bare er noget der står på æsken... jeg går ud fra at du har checket at specs passer med de originale tændrør.
    Nogen gange kunne man godt tro at det magiske ord 'Iridium' mest bliver brugt til at hæve prisen og ikke ydelsen...? (N.B. jeg har ikke nævnt nogle discount scooter-firmaer i dag :-))
    Der findes kvalitetsforskelle - også mht tændrør.


Kommentér på:
Skyder

Annonce