1.205 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Til de teknikkyndige, Part II Til de teknikkyndige, Part II

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=7913

- i dag fik jeg sat MIG-udstødningen på, så potte, forrør og inddysning passer sammen. Det hjalp en del de første ca. 10-12 km, hvor den dog stadig hakkede lidt.
- jeg pillede så alle kåbedele af, for at sikre, at ledninger sad godt og fast, som det blev anbefalet... Den sidste tur gik ad h...... til. Cyklen gik ud efter 2 km., og ville ikke starte. Den gik heldigvis igang til sidst, men den kører ikke godt...

Jeg må sætte én med lidt ekspertise på sagen!

- jeg skal da lige høre: Kan det have noget med tændrørne at gøre? Jeg har engang kørt en tur på en gammel Honda, hvor det ene tændrør havde en flænge i porcelænsdelen(!??)

Vi må se, hvad der sker...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til de teknikkyndige, Part II
  • #1   18. sep 2005 ...og med det sidste mener jeg naturligvis, at den gamle Honda kørte på nogenlunde samme måde: Svært ved at tage gassen, tog gas lige pludselig, gik ud, kørte på 3 cylindre osv...


  • #5   18. sep 2005 Du har prøvet karburator sprit, men ellers ville det være hvad jeg ville forsøge mig med.. måske prøv med lidt mere, samt en tømning af karburatorere?



  • #6   18. sep 2005 Det tyder jo på at det er ledningsnettet den er gal med efter som at det blev værre efter du pillede ved det.
    Der bliver jo også tit rodet rundt i ledningsnet på racere, der er nemlig en del vægt at hente der smiley

    Mvh. Rune


Kommentér på:
Til de teknikkyndige, Part II

Annonce