{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bolt on potter? 3bolte 85mm hulafstand
  • #1   7. maj 2008 Hej Peter.

Den er vist ikke så brugt... Er det Hyosung'en?

Allan :o)

• #2   7. maj 2008 3 bolte er meget almindeligt, men de 85 mm....

Du må ud at måle de forskellige...

Min trigonometri siger mig at delecirklen for hullerne er 98 mm, hvis der er præcist 85 mm mellem bolterne... men det kunne jo også være at der var 86,6 mm - så er delecirklen 100 mm - bare hvis du skulle falde over dette mål i stedet.... eller hvis du ville lave noget selv måske... smiley

• #3   8. maj 2008 jep så vidt jeg lige hurtigt fik målt mig til er hulafstanden på hyosungen 85mm. det var for at kunne udvide søgen efter div brugte potter på ebay og lign... hvis jeg nu f.eks vidste at en gsxr 600/750 i en bestemt årgang kørte med samme hulafstand, så ville det være væsentligt nemmere at finde noget brugt på nettet... frem for at skulle skrive til hver enkelt og be dem om at måle hullerne

• #4   8. maj 2008 Tror du må ud at bore nye huller i modtagepladen... 85mm er ikke ret brugt. Noget bestemt du søger efter?

• #5   8. maj 2008 allan- nej ikke noget bestemt andet end carbon, man ka jo få en del forskelligt til den fra ny. ideen var blot at finde noget billigt og brugt...

• #6   9. maj 2008 ingen andre cykler der kører med 85mm bolt on standard???

Kommentér på:
bolt on potter? 3bolte 85mm hulafstand

Annonce