{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortandhjul med gummi på siderne
  • #1   21. sep det er støj/vibration/resonansdæmpning , er det relevant ? har aldrig prøvet at skifte fra det ene til det andet på samme kæde , så har ikke noget sammenligningsgrundlag

• #2   21. sep Det skulle mindske støj, men jeg kunne ikke høre noget forskel. Det lugter bare lidt af brændt gummi de første kilometer.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #3   21. sep Det mindsker støj fra kæden. Jeg kan sagtens høre forskel, og det kan 90% af mine kunder som får dem monteret på deres cykler.

• #4   22. sep Jeg fik sat et tandhjul på, uden gummi, jeg tænkte ikke videre over det, indtil jeg kørte, et stykke tid senere. Der er væsentligt forskel på støjen, så jeg købte et originalt, og skiftede det med det samme.

• #5   24. sep Nu nåede jeg qt bestille et kit med DID kæde og "Alm" tandhjul men vil da lige overveje om jeg skal købe et med gummi omend jeg aldrig har tænkt over mulig støj fra netop tandhjul.
    Og en sidebemærkning - kæft der er mange kæde varianter. Er med på forskellen mellem O og X men med X er der jo stadig adskillige varianter bare indenfor DID. Nu har jeg valgt en VX3 variant.

Kommentér på:
Fortandhjul med gummi på siderne

Annonce