{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Centrering af baghjul ?? {{forumTopicSubject}}

Min kone har en VZ 800 fra 98 som vi har sat nye bredere dæk på. Før syntes jeg at det ikke sad i midten, men var ikke sikker, men efter vi har skiftet til bredere dæk gik det helt galt !! i venstre side af cyklen går dækket på skærmen smiley når man måler fra bagsvinger til dæk kant er der 3 cm i venstre side og 4 i højre, og det er MEGET tydeligt når man står bag ved cyklen. Er dette et udpræget problem ved mc eller er vi bare uheldige ? der er ikke gjort noget ved bagfælgen , som skulle ændre noget.
efter hvad jeg kan se, skal den spacer der sidder i højre side gøres en halv cm kortere og der skal sættes 5mm skiver mellem tandhjul og fælg i venstre side. er der andre der har været ude for dette , eller har en god forklaring ?..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Centrering af baghjul ??
  • #3   18. maj 2008 Lyder lidt voldsomt.... der er ikke blevet byttet rundt på nogle a afstandsstykkerne... skulle meget gerne sidde i midten.... medmindre det er fordi baghjulet/kæden er spændt "skævt" op...

• #4   18. maj 2008 Du skal undersøge om for og bagtandhjul sidder ret i forhold til hinanden. Hvis de gør det er det ikke hjulets placering den er gal med.

• #5   19. maj 2008 Op på centerstøtten, eller hvad mulighed der nu er, og så trille baghjulet rundt således at du kan sikre dig at tandhjulet løber midt i kæden ( der vil være en smule luft på hver side at tænderne. )

• #6   19. maj 2008 Hvis du bruger samme fælg, men bredere dæk, så er tinggene ikke blevet mere skæve end før, men sør for at bagdækket fra begge sider er parallelt med forhjulet og at kæden løber centreret.

Har du ikke et centerstøtteben, så kig lige på den stan, du kan se på min profil. Sådan en kommer du til at elske - og hvor meget kærlighed kan man købe for en hundredelap:-)

Kommentér på:
Centrering af baghjul ??

Annonce