{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Suzuki gsx 600 F. Vil ikke starte {{forumTopicSubject}}

Har lige købt en Suzuki GSX 600 F 1992. Den kunne starte med kold motor uden problemer, hos sælger. Da jeg kom hjem vil den ikke starte.

Lidt info der måske kan hjælpe ??

Den har været lagt ned under transport.

Der mangler koblings pin ( der kommer olie ud af det hul som pinen skulle side i, når jeg prøver at starte. Men jeg tænker det vel er normalt når der mangler den pin ? )

Prøver at ligge en video op, men kan ikke rigtig få lov. Det lyder til den tager "fat" og har massere krafter til at dreje rundt
Taaak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 850 kr.
  • Havemand 1.000 kr.
  • Installation of Curtain Rod 950 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki gsx 600 F. Vil ikke starte
  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #1   13. feb Hvis den har været lagt ned under transport kan du godt regne med at karburatorerne har løbet over og fyldt benzin ind i motoren, så tændrørerne er blevet våde, så ud med dem og rens dem med brakecleaner eller andet affedtende.

• #2   13. feb Stik spidsen af tændrørene ind i en gasflamme. Gaskomfur, ukrudtsbrænder eller hvad du har.
    Hold dem med en tang og lad dem blive varme, så de brænder rene og tørre på elektroden. Husk de sidder i et flammehav i motoren - så du kan varme rigtig meget.
    Så i med dem, mens de er varme og rene. Og pas på fingrene, så du ikke brænder dig.

Det er min kur mod våde tændrør...

• #3   14. feb Det kan også være snavs der har ligget i svømmerhusene der er blevet hvirvlet op og sidder i dyserne nu. Hvis det ikke hjælper at gå tændrør efter, så vil jeg tro karburatorer skal renses.

• #5   14. feb Jeg valgte at skifte alle tændrørene, og nu starter den ?? tak for hjælpen!

Kommentér på:
Suzuki gsx 600 F. Vil ikke starte

Annonce