781 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

PC III / Lambda sensor ... PC III / Lambda sensor ...

Jeg mistænker lidt værkstedet som monterede min PCIII for ikke at have rullet den ind, da km tælleren ikke stod på ret meget mere da jeg hentede cyklen, og jeg har hørt at de kører ret langt på rullefeltet når der laves en dobbelt mapping som jeg har fået.
Er det bare mig som er fatsvag eller? Kan man tjekke om det er et custom map som ligger på eller hvordan ?

Jeg har også lagt mærke til at de har afmonteret min lambda sensor da de monterede PC'en... skal den ikke være sat til når der er PC på eller hva ?? og i dette tilfælde, kan det så gøre nogen skade at den ikke er sat til ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PC III / Lambda sensor ...
  • #1   21. maj 2008 Lambda sonten skal afmonteres eller kobles fra.. Ellers vil den modarbejde PC
    Du kan godt regne med den skal køre ca 150-200 km på rullefelt for at lave en dobbel map.
    Nu kender jeg ikke din cykel særlig godt, men drevet til speedometeret sidder det på baghjulet på din ??
    eller får den sku ikke mange km på tælleren, på et rullefelt *GGG*

• #2   21. maj 2008 AHHHHH!!! CH M SELVFØLGELIG!!!! så forstår jeg bed !!! DO'H !!!! det var pinligt!

• #3   21. maj 2008 Emil...

Nej det er ikke pinligt......
    Du har ret for
    stort set alle nyer mc der sidder måler til km tælleren på motor-gerrkassen....

og sku da ikke på forhjulet som på en anden puck maxi........

Og
    din nye mc måler sku ikke på forhjulet......

• #4   21. maj 2008 Du kan selv downloade programmet til Powercommander III USB og med et USB - DV kabel, save den MAP fra din PCIII USB til din Bærbar el. lign.
    Du skal bare have den startet imens, hvis du ikke har det stik til 9 volt der ellers følger med når man køber den!
    (link fjernet)

mvh

• #5   21. maj 2008 hmmm... okay.. så vil jeg lige prøve at lægge mappet over på min bærbare og se om man kan se om det er et standart downloaded fra nettet eller hva det er...

• #6   3. jun 2008 Emil - Du skal bare låne en laptop og sætte den til PC'en imens cyklen kører eller imens du har sat et 9V batteri til PC'en. Hvis det er et dobbelt map så vil du se en "fuel table 1" og "fuel table 2"...

Kommentér på:
PC III / Lambda sensor ...

Annonce