{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
287 visninger | Oprettet:

Dæk af fælge {{forumTopicSubject}}

Hej hestenettet.
Har før fået god hjælp herinde, så prøver da lige igen.
Mine dæk sidder så fast på mine fælge, at jeg ikke kan få dem af. Har prøvet med både dækjern og div råd fra YouTube.
Noget som ved det sted i aalborg eller omegn, som kan klare dette? Tænker de fleste mc-værksteder nok ikke gider, da jeg selv kan sætte de nye dæk på.
Nogen erfaring?
På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 850 kr.
  • Havemand 1.000 kr.
  • Installation of Curtain Rod 950 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæk af fælge
  • #1   10. mar Hvorfor ikke lade værkstedet både afmontere og montere de nye dæk? Og så samtidig lade dem afbalencere hjulene?

• #2   10. mar Mine erfaring fra sidst er, at hvis du selv kommer med dine dæk, så koster det, efter min mening, alt for meget. Sidst kostede det 1200-1500 ( kan ikke huske det helt nøjagtigt) for 5-10 min arbejde for dem. Er med på de selvfølgelig skal have noget for det, men de tager ved, når du selv finde og køber dine dæk.

• #3   10. mar Så har de godt nok taget røven på dig. Ring da til et par forhandlere få prisen for et skifte med alt incl.

• #4   10. mar Du kan prøve at spraye lidt sæbevand på langs fælgkant, som måske kan få det hele til at glide lidt bedre. Går ud fra at det er fordi dækket er genstridig, at du har problemer

• #5   10. mar Eller man skærer dækket af meget forsigtig med en vinkelsliber og hobbykniv. Det kan sagtens lade sig gøre uden at skade fælgen.

• #6   10. mar Det er bare bøvlet at være nærig smiley
    Grunden til det kun tager 10 min, er jo at butikken har investeret i det rigtige værktøj…
    Men tænker da du bare kan afleverer og afhente 2 timer senere hvis du får det bedre af ideen om de har brugt laaaang tid på det smiley

• #7   i går kl. 23:30 Her i Østjylland koster det på løse hjul, 100-150,- pr. Hjul, at få skiftet dæk inklusiv afbalancering med regning, hos de lokale dækfirmaer (ikke mc værksted).
    Ud og find et lokalt dækfirma i dit område.

Kommentér på:
Dæk af fælge

Annonce