{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scottoiler
  • johnny H
    johnny H Tilmeldt:
    aug 2024

    Følgere: 10 Emner: 3 Svar: 4
    #1   18. mar 2025 jeg har sidste år købt en suzuki rf900 som renoveringsprojekt og på den var der monteret en scootoiler og det var noget af det første der flået af, for sjældent har jeg set større oliesvineri. bevares svineriet skyldes en forkert indstillet scootoiler, men som jeg kunne læse mig frem til kan det være en videnskab at få olien doseret rigtigt.
    jeg har endnu til gode at hører om nogle som var toptilfredse med scootoiler


  • #2   19. mar 2025 Jeg har kørt med Scottoiler på flere af mine cykler med stor tilfredshed. Hvis den bliver justeret ordentlig, så sviner den ikke ret meget.
    I dag kører jeg med Osco. Montering næsten som Scottoiler, men uden tilslutning til el. Den er manuel ved at trække i et stempel. Meget nemt og så bestemmer man selv hvornår der skal smøres.
    https://www.osco-chainoiler.com/en/


  • #4   19. mar 2025 Det samme her. Bruger også kun kædesavsolie. smiley

Kommentér på:
Scottoiler

Annonce