742 visninger
|
Oprettet:
Scottoiler {{forumTopicSubject}}
Hvad er folks erfarringer med sådanne et system?
Og om det er pengene værd.
Evt nogle der kan pejle mig ind på hvad der vil være brugbart på en Ældre Cykel? (1997 Sport)
aug 2024
Følgere: 10 Emner: 3 Svar: 4
jeg har endnu til gode at hører om nogle som var toptilfredse med scootoiler
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.911
I dag kører jeg med Osco. Montering næsten som Scottoiler, men uden tilslutning til el. Den er manuel ved at trække i et stempel. Meget nemt og så bestemmer man selv hvornår der skal smøres.
https://www.osco-chainoiler.com/en/
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.911
Scottoiler