{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

Montering original udstødning R6-2006 {{forumTopicSubject}}

Er der en der kan hjælpe med hvordan man monterer de 2 wirer på original udstødningen da jeg lige har fået en leveret idag til min banecykel fordi jeg ikke tør binde an med mine laser potter tilk Padborg på mandag.

Hvor langt skal de hver især sidde fra enden på gevindet og hvordan skal spjældet inde i udstødningen sidde når motoren er i tomgang ????

På forhånd tak

Kim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montering original udstødning R6-2006
  • #1   28. maj 2008 Hey Kim..

Jeg har lige sat mit originale udstødningssystem på, og vi havde også lidt problemer med de to slanger.. Vi fandt en tegning, jeg kan lige tage et billede til dig og sende til din mail ? Ellers kan jeg spørge Stefan (min mekaniker) hvordan han gjorde, jeg skal ud til ham nu, du kan evt sende en sms på 22 40 64 60, så kan jeg ringe til dig senere..

Vi ses på mandag.

• #2   28. maj 2008 Fint, ja det volder sq også mig problemer har lige prøvet og tror jeg har vendt dem forkert fordi når jeg giver gas så trækker den ikke og så kan jeg forestille mig at det er fordi spjældet lukker...jeg har 40252835 men har ikke ret meget strøm på mobilen men hvis du gider tage et billede og fortælle hvorfor en der skubber og trækker og afstanden fra start gevind ved begge 2..

Jebs vi ses dernede, kører hjem om aftenen mandag og derned igen tirsdag morgen

• #3   29. maj 2008 nåede ikke at se din besked, men det er ikke det samme vi snakker om.. men jeg kan tjekke i morgen, og evt. tage et par billeder, hvis det har nogen hjælp ? skriv eller ring hvis det er, for er nok ikke så meget online i morgen..

Kommentér på:
Montering original udstødning R6-2006

Annonce