Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia rs125 2t blir for varm
  • #1   27. apr Hvis du vil eksperimentere lidt kan du vel prøve at bore et par huller i den og se om ikke det bringer temperaturen ned..
    Om det er en god ide - må du selv afgøre smiley

• #2   27. apr kør uden og juster temperaturen med gaffa på køleren , redneck as fuck men det virker smiley

• #3   28. apr Havde faktisk selv tænkt over gaffa haha

• #4   29. apr Vil fraråde gaffa på overflader der gerne ska være rene når man fjerner det igen. Det lim rester ka være noget møg at få af en køler forestiller jeg mig smiley

• #5   30. apr Liaw , det er minimalt hvad der bliver siddende , det kan som regel klares med et pift bremserens smiley

• #6   1. maj Evt skær en plast dunk op og strip et stykke fast på køleren. Har du ikke en lang nok strip så flere i forlængelse
    Evt klip en sliske en cm ind i hjørnerne parallelt med siderne på plasten og bøj indad, så du har nogen ben der ka stikkes ind i køleribberne og forhindre plasten i at flytte sig sideværs på køleren når den er strippet ind mod den.

Har noget værktøj med gaffa rester på så prøvede lige bremserens for at friske hukommelsen op. Det var som at ånde på det, gik slet ikke af. Prøvede lige rense benzin som jeg mener at huske enten virkede perfekt eller slet ikke. Det virkede slet ikke heller smiley ka ikke huske om det er acetone eller hvad det er der virker.
    Googlede lige og folk siger håndsprit, peanut butter, wd40, eddike, madlavningsolie osv.
    Jeg gider ikke prøve mere lige nu så fortsætter bare med selv at nøjes med at bruge det hvor overfladen ikke skal være ren bagefter smiley
    Hvis strips havde været så gode i 80erne som de idag tænker jeg MacGyver havde haft sådan nogen på sig istedet hehe.

• #7   1. maj Endte med at tage selve thermostaten ud af plastik stykket så det er et lille hul gennemgang men ikke for meget og så med 2 stiver alu tape på hver side af køleren. Nu kør den mellem de 60-70 grader altid som den skal. Den nye thermostat burde gerne komme hjem imorgen. Så alt er bare lækker

Kommentér på:
Aprilia rs125 2t blir for varm

Annonce