698 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Opdateret ydeevne på gammel motorcykel. Opdateret ydeevne på gammel motorcykel.

Jeg står i den situation at jeg er i gang med at tagemit A2 kort, jeg har derfor kigget på nogle forskellige motorcykler og er faldet over en 1982 bmw r65. Problemet med dette er at den har en registret ydeevne på 50 HK hvilket er for stort. Jeg har uden held kigget efter drossle sæt til maskinen samt kigget efter alternative løsninger. Jeg vil derfor hører om der er nogle i dette forum der ved om man kan få motorcyken på et rullefelt og så få den nye ydeevne sat på registreringsattesten så den kan køres på et A2 kort. Jeg antager at den over 43 har mistet ihvertfald de to heste som skal til for at få den under grænsen. På forhond tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdateret ydeevne på gammel motorcykel.
  • #1   26. apr Køb søstermodellen r45, og et siebenrock cylinder kit? smiley
    Så er du i mål, og har ingen spørgsmål.
    Det andet får du ikke igennem, da det er typegodkendelsen der bestemmer.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #2   27. apr Det er kun typegodkendelsen man læner sig op af, så der er intet at gøre hvis der ikke findes et droslingskit til den.

• Poul L
    Poul L Online Tilmeldt:
    jan 2023

Følgere: 6 Emner: 1 Svar: 66
    #3   30. apr Hej August
    De første BMW R65 havde 45 HK. De nyeste med tilføjelsen LS fik 50 HK.
    Ved at google kan du finde firmaer, der kan levere droslingskit til diverse motorcykler. Leveringstid nogle dage, men der skal medfølge dokumentation og bagefter godkendelse som konstruktiv ændring i en synshal.
    Du kan også købe min BMW R60/7 årg. 1978. 40 HK. 5 gear, Sort og rimelig pæn. Både kick- og elstart. Egerhjul og kun en skive foran. Kom til DK i 2006 og havde da kørt 104.000. Nu har den kørt 107.000.
    vh Poul

Kommentér på:
Opdateret ydeevne på gammel motorcykel.

Annonce