Opdateret ydeevne på gammel motorcykel. Opdateret ydeevne på gammel motorcykel.
Jeg står i den situation at jeg er i gang med at tagemit A2 kort, jeg har derfor kigget på nogle forskellige motorcykler og er faldet over en 1982 bmw r65. Problemet med dette er at den har en registret ydeevne på 50 HK hvilket er for stort. Jeg har uden held kigget efter drossle sæt til maskinen samt kigget efter alternative løsninger. Jeg vil derfor hører om der er nogle i dette forum der ved om man kan få motorcyken på et rullefelt og så få den nye ydeevne sat på registreringsattesten så den kan køres på et A2 kort. Jeg antager at den over 43 har mistet ihvertfald de to heste som skal til for at få den under grænsen. På forhond tak.
okt 2004
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 24 Svar: 159
Så er du i mål, og har ingen spørgsmål.
Det andet får du ikke igennem, da det er typegodkendelsen der bestemmer.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
jan 2023
Følgere: 6 Emner: 1 Svar: 66
De første BMW R65 havde 45 HK. De nyeste med tilføjelsen LS fik 50 HK.
Ved at google kan du finde firmaer, der kan levere droslingskit til diverse motorcykler. Leveringstid nogle dage, men der skal medfølge dokumentation og bagefter godkendelse som konstruktiv ændring i en synshal.
Du kan også købe min BMW R60/7 årg. 1978. 40 HK. 5 gear, Sort og rimelig pæn. Både kick- og elstart. Egerhjul og kun en skive foran. Kom til DK i 2006 og havde da kørt 104.000. Nu har den kørt 107.000.
vh Poul
Opdateret ydeevne på gammel motorcykel.