Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  samtaleanlæg
  • #1   1. jun 2008 køb et par af dem her.

de skulle være rigtig gode. dem med kabler er skide irriterende, og så bliver det så besværligt man ikke gider bruge det.

http://www.mc-select.dk/interphone.asp

• #2   1. jun 2008 Sludder det med kabler spiller 100 %, men det er naturligvis en smagssag.-Og ved kortere ture bliver mellem stykkerne hjemme. Kvaliteten er høj, også på lang afstand (bike to bike), og man løber ikke tør for strøm. Kæresten og jeg kører begge med Baehr bike to bike. Pebret??? tja...kvali koster, og igen en smag/behovs afgørelse. held og lykke...

• #3   1. jun 2008 vi havde ikke meget held med dem med ledning. enten fik vi revet dem ud, enten når vi stod af eller hvis der kom en arm i vejen. også selom det kom ind i jakken. men nu har jeg jo ikke prøvet en baehr...:0)

• #4   1. jun 2008 jeg har et sæt autocom tilsalg billig aldrig brugt, stadig i orginal kasser og der er så du kan snakke med konen og tilslutte GPS, mobilen og en MP3 det er det bedste der er på marked..
    Prisen kan diskuteres.
    der er på min profil..!

• #5   1. jun 2008 (link fjernet)

vi kører med dem her og vi er helt vildt tilfredse med dem

• #6   2. jun 2008 Kan kun sige at jeg og en kammerat har købt interphone og det virker virkelig godt. Støjfiltre osv. så den tar faktisk højde for vindstøj og deslige når du kører. Det er sgu også nice at man kan ta mobilen imens man triller rundt bare ved at sige hallo. Til kommunikation imellem 2 der har connected dem spiller det også fint og har en ok distance. Helt indtil 500m fra hinanden før den falder lidt ud. I bebyggelse ryger den så ret hurtigt men det er nok naturligt nok når det er bluetooth.

BC

• #7   18. jun 2008 nogen som der har erfaring med strubemic's? som f.eks.
    (link fjernet)

Kommentér på:
samtaleanlæg

Annonce