876 visninger
|
Oprettet:
benzinhane {{forumTopicSubject}}
min benzinhane er stået af, den giver for meget benz..
har prøvet at finde en ny men uden held.. nogen der kan hjælpe!? det er en suzuki gsx-r 250
har set sådan et rep kit til benzinhane. er det noget jeg kan bruge?? og hvad for et skal jeg købe hvis jeg ikk kan finde en ny/brugt hane
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 110
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
At du skal give fuld gas ved start har intet med benzinhanen at gøre.
Fejlen ligger nok nærmere i dine karburatorer. Evt. svømmerhøjden. Hvis der konstant løber benzin gennem hanen, vil der løbe overskydende banzin ud af karburatorne.
mar 2007
hvis det er den der svømme-ting hvad skal jeg så gøre for at ordne det?
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Hvis dine svømmere og svømmeventiler er OK, er det aldeles ligegyldigt om den står i Prime ved henstand. Eneste risiko er, at hvis du hiver en slange af, så løber der benzin ud.
Jesper har helt ret. Enten står din svømmere ukorrekt (hænger evt) eller også er der et problem med svømmerventilerne.
Det er muligt, at di hane også er i uorden, men er svømmere/ventiler i orden, så kan sådan en hane aldrig give fir meget - kun for lidt:-)
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Tag så en stmp slange og sæ på benzintilførslen. Pust ned i den, så skal du - med nogen modstan kunne blæse luft igennem, når ventilen er åben og det skal så blibe sværere nå den lukkes. Er der ikke sådan, så skift svømmerventiler.
Endelig- af og til ser man svømmere, der er "implodret" eller på anden måde blevet utætte. Er der tilfældet, flyder defor lavt eller slat ikke, og så kan de jo ikke lukke ventilerne. Sådan en svømmer skal skiftes.
mar 2007
er det et "simpelt" ingreb eller skal den på doktoren?
mar 2007
tusind tak for hjælpen... det er jeg virkelig glad for
benzinhane