{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåmaskine kniv er bøjet, skal rettes ud og slibes 400 kr.
  • Ophæng af plisse’ gardiner og tilskæring 1.000 kr.
  • Reparation af fejl 44 AEG opvaskemaskine samt optimering af afløbsslanger og vandtilførsel 1.030 kr.
  • Fjerne ukrudt 600 kr.
  • Toilet løber. Geberit. 1.000 kr.
  • Reparation/service plæneklipper 820 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  benzinhane
  • #2   2. jun 2008 der har været nogle problemer med at den skulle have fuld gas når den skulle startes og efter hvad jeg kan finde frem til efterhånden så er det som om at der bare er åbent for benzinen hele tiden, også selvom den står på prime!

• #3   2. jun 2008 Øhhhh, på prime er der åbent hele tiden....
    At du skal give fuld gas ved start har intet med benzinhanen at gøre.
    Fejlen ligger nok nærmere i dine karburatorer. Evt. svømmerhøjden. Hvis der konstant løber benzin gennem hanen, vil der løbe overskydende banzin ud af karburatorne.

• #4   2. jun 2008 jeg har "on" "res" og "prime" i min manual står der at det er hvis den skal opstaldes i længere tid så der ikke løber benz ned i motoren.
    hvis det er den der svømme-ting hvad skal jeg så gøre for at ordne det?

• #5   2. jun 2008 Allerførst:

Hvis dine svømmere og svømmeventiler er OK, er det aldeles ligegyldigt om den står i Prime ved henstand. Eneste risiko er, at hvis du hiver en slange af, så løber der benzin ud.

Jesper har helt ret. Enten står din svømmere ukorrekt (hænger evt) eller også er der et problem med svømmerventilerne.

Det er muligt, at di hane også er i uorden, men er svømmere/ventiler i orden, så kan sådan en hane aldrig give fir meget - kun for lidt:-)

• #6   2. jun 2008 Tag karburatorerne af, og pil bunden af svømmerhusene. Kig efter, at sbømmerne kan bevæge sig frit -rens hvis nødvendigt. Dernæst kan du vippe med karburatorerne og se, hvordan svømmerne via en lille arm lukker svømmerventilerne. I dimn manual står der sikkert et mål for,hvor meget vandring, der skal være. Hvis nødvendigt justeres vandringen ved forsigt at bukke den lille arm.

Tag så en stmp slange og sæ på benzintilførslen. Pust ned i den, så skal du - med nogen modstan kunne blæse luft igennem, når ventilen er åben og det skal så blibe sværere nå den lukkes. Er der ikke sådan, så skift svømmerventiler.

Endelig- af og til ser man svømmere, der er "implodret" eller på anden måde blevet utætte. Er der tilfældet, flyder defor lavt eller slat ikke, og så kan de jo ikke lukke ventilerne. Sådan en svømmer skal skiftes.

• #7   2. jun 2008 okey så må det være svømmere og svømmeventilerne der er problemet!!! kan ikke se hvad det ellers skulle være galt..
    er det et "simpelt" ingreb eller skal den på doktoren?

• #9   3. jun 2008 jeg har prøvet at lave lidt på den, så er frsik nok på at prøve. min mors kæreste er bil mekaniker så han assisterer mig lidt..

tusind tak for hjælpen... det er jeg virkelig glad for

Kommentér på:
benzinhane

Annonce