547 visninger
|
Oprettet:
problem med afgangsrør {{forumTopicSubject}}
Mine 2 Yoshimura potter er en smule skæve, den ene en del og den anden en lille bitte smule, hvordan kan jeg rette dette?
Jeg har fået af vide man kan tage potterne af, lade forrøret blive GODT varmt hvorefter man kan tage et stort jernrør ned i og bukke forsigtigt.
Dette lyder lidt "brutalt" og jeg tør ikke rigtig give mig i kast med det, hvad skal jeg lige gøre?
se evt dette billede, er rimelig tydeligt når man står bag den...
http://www.motorcykelgalleri.dk/uploads_xl_wm/194824.jpg?18-05-2008%2018:23:17
apr 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 53 Svar: 435
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 812
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.936
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 126 Svar: 1.417
Lars (skive) S
Jeg er fra hjørring egnen. Jeg kender bare ingen der kan tik svejse eller noget, er sku rimelig træt af de ser sådan ud må jeg indrømme, specielt når de lyder så mega godt.
andre forslag?
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 812
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 126 Svar: 1.417
problem med afgangsrør