{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knastkæde yamaha yzf 750r
  • #1   7. jun 2008 (link fjernet)

Priser på stumper ved køb i Holland ( 19 % hollandsk moms skal lægges til ) så du kan danne dig et indtryk at hvad de koster. Vil typisk være lidt dyrere i Danmark: http://www.cmsnl.com/yamaha-yzf750rf-1994_model10164/partslist/A-10.html

Normalt er knastkæde og -strammer ikke et svagt punkt på YZF'erne. Er det til en cykel der har kørt rigtig mange km ?

• #2   7. jun 2008 Den har gået 45000 men det jo ikke sikkert... Syntes bare den tikker lidt meget.. har fået lavet service på den og så er det blevet lidt bedre men ikke helt tilfredsstillende.. Men har både hørt at man kan stramme kæden op og har også hørt at man ikke kan på den model at det er hele kæden der skal skiftes..

• #3   8. jun 2008 Nu er det godt nok længe siden jeg havde knasterne ude (og dermed strammeren af) for at stille ventiler på min YZF'er, men så vidt jeg husker er det en alm. fjederbelastet strammer, som ikke manuelt kan strammes yderligere.

Tikker siger du ? Ville da mere mene at du skulle høre noget rasle/skramle/"slidt kæde" lyd. Desuden; normalt vil et alm. service, hvor der ikke er rodet med knastkæde og -strammer, ikke ændre noget særligt på støjen fra den slidte kæde, så spørgsmålet er om det vitterligt er støj fra knastkæden du hører.

Kommentér på:
knastkæde yamaha yzf 750r

Annonce