670 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

LEDNINGSLORT!!!!!! LEDNINGSLORT!!!!!!

Hej! der er vel ikke nogen med noget erfaring i at skille/samle mc der kan give mig nogle råd omkring ledningsnetttet? er ved at skille min gamle GSer for maling mm.Jeg starter i god stil,af med sæde,tank,skjolde,blink osv. nu er jeg så inde/nede ved ledningsnettet har du nogle tips til hvordan man nemmest klarer at få (skilt)det ad evt. hvilken rækkefølge ville du skille mc i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LEDNINGSLORT!!!!!!
  • #1   27. jun 2008 Jeg skal snart til det, og forløbigt har jeg tænkt mig at vikle lidt malertape om hvert stik jeg skiller ad og skrive et nr på tapen så jeg ved at ledning 2 hører sammen med nr 2.

Skal ikke kunne sige om det er klogest at gøre, men det er min forløbige plan ihvertfald.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #2   27. jun 2008 Jeg ville skaffe et diagram før jeg pillede ved noget jeg ikke vidste hvad var. smiley

Evt kan den klares med labels på ledningerne - så du ved hvad der sad hvor før du startede...

• #4   27. jun 2008 Tag evt. en masse billeder efterhånden, de kan måske være rare at have når det skal samles. :-))

• #5   27. jun 2008 ja billeder er ikke en dum ide, men ellers noget maler tape og så skriv det samme nummer på ledningen og der hvor du tager den af. har en rulle elektrikker bruger hvor tapen er nummereret fra 0- 9, den har tit hjulpet mig også med bilen. ellers prøv inde på alpha-sports.com mener jeg den hedder ellers tag den på google, der er der dele over suzuki, men hved ikke om man kan se hvor ledningerne skal side. go arbejdslyst skal lyde herfra og held og lykke

• #6   27. jun 2008 Tak for de gode og hurtige svar! jeg tror nu ikke problemet er så stort,det meste af ledningsnettet kan vist tages af med de tilhørende komponenter ellers var/er min plan også noget med nogle numre eller noget.Næste opgave/problem er så hvordan det skal monteres på stel efter maling, det kan jeg umuligt huske ,billeder lyder som en god ide men de er svære at få tydelige/nøjagtige (hvis det gir mening).

• #7   27. jun 2008 Hey.

Jeg har før gjort følgende:

Klodses/hænges op.

Forgaffel
    Bagsvinger
    tank beklædning m.v.
    TAG masser af billeder undervejs. SPEC. af ledningsnettet

Held og lykke ;o)

Kommentér på:
LEDNINGSLORT!!!!!!

Annonce