{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Blinklys på Yamaha xj 650 turbo årg.86 {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med mit blinklys det blinker kun periodisk. Jeg har prøvet at skille kontakten ad og rense den, men det hjalp ikke. Er der nogle der har forstand på den type blinklys som er på sådan en maskine.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blinklys på Yamaha xj 650 turbo årg.86
  • #1   28. jun 2008 er det alle fire det er galt med? tjek ledningsnet og sikringer?

• #2   28. jun 2008 Kunne det ikke være relæ'et der strejker? Klikker det når du blinker og kan du evt prøve at montere et andet som du ved virker?
    Fed cykel du har i øvrigt, havde selv en i 91+92. Hvor meget har din kørt og hvor har du købt den, samt til hva' pris? Er den standard?

• #3   28. jun 2008 Til Jens
    Det er alle fire, men de virker en gang imellem. blinklyset slår selv fra på sådan en svend hvordan det virker er mig en gåde.

• #4   28. jun 2008 Til Kasper tak tak mange tak jeg er også meget glad for den. Jeg har købt den privat i Danmark som har købt den af en svensk samler som har købt den af en tysker og prisen den er høj, den har kørt 24000 km og står original. Den der blinkrelær hvem har sådan en på lager

• #5   28. jun 2008 den klikker engang imellem når man slår den fra på håndtaget selv om den ikke blinker

• #6   1. jul 2008 Jeg mener, at et std Yamaha relæ fra en cykel med selvafbrydeligt blink burde passe. Prøv evt at ringe til Fr. Kroon's efterfølger i Århus. De er danmarksmestre i Yamaha!

Kommentér på:
Blinklys på Yamaha xj 650 turbo årg.86

Annonce