{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Karburator {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg søger lidt hjælp til grund indstilling af karburator.
Suzuki gsx 600f (750f)
1989 gn72b
Da jeg har haft den helt skilt ad og fået den ultralyds-renset.
Jeg har fundet ud af at, det ikke er min spids kompetence at få samlet og indstillet den.

Den er ikke sat på cyklen endnu, da der skal stilles flyder, og monteres nogle, vacum slanger.
Men ellers skulle den være klar.

Er der måske en hjælpsom sjæl herinde som kan hjælpe med sådan et lille projekt.
Helst syd Sjælland-lolland/falster.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karburator
  • #1   30. aug Det skulle du aldrig have gjort. Det der ultralyds rensning er noget opreklameret sludder. Kom i stedet en sjat Bardahl Karburator rens i tanken en gang imellem. Så kører den som den skal.

• #2   30. aug Den skulle skilles ad, da den var fyldt med rust/vand og snask.
    Cyklen har været komplet skilt ad, nu mangler jeg kun lidt småting som front kalibre, lidt lednings-arbejde og så selve karburatoreren.

Men den vil dog få en årlig gang karburator rens ved henstilling, og lidt additiver ved tankning.

Men håber stadig på at der er en hjælpsom sjæl som kan hjælpe med at samle den rigtigt.

• #3   3. sep Alt jeg har hørt gennem tiden er helt i bund, og 1,5 omgang ud igen. Det er grund indstilling på de fleste.

• #4   3. sep Selvfølgelig skal den skilles ad og renses/renoveres hvis den ikke har været brugt længe, vi snakker om en 36 år gammel mc med kaburator smiley

• #5   6. sep Jeg prøver lige at give det et forsøg, jeg afventer lige nogle vacum slanger fra CMS.com

Da det kun er karburator og front kaliber, jeg mangler at samle før den “skulle” kune starte og køre.

• #6   17. sep Jeg tror sgu at jeg fik den indstillet nogenlunde.
    Den er ihvertfald i gang.
    Nu skal jeg lige have samlet frontkalibere her i weekenden, så skulle den kunne trille til syn.

Men måske først lige forbi et mc værksted, for at få fin indstillet kaburator.

• #7   29. sep Er der nogen i denne tråd som evt. har et tomgangskrue-kabel liggende, det jeg havde knækkede ??

Så nu er indstillingen lige sat lidt på pause

• René S
    René S Tilmeldt:
    jul 2025

Svar: 1
    #8   1. okt Var det så skruer helt ind og 1,5 omdrejninger eller 2 omdrejninger?

• #9   1. okt Jeg fik kun stillet flydere, skulle til at stille vacum/tomgang.
    Også knækket kablet, så jeg er lige i gang med at finde et erstatning, eller få lavet et nyt

Kommentér på:
Karburator

Annonce