{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

MC Garage (Cover) til Suzuki DL650 (2007) {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg er ved at gøre klar til vinteropbevaring af min Suzuki DL650 V-Strom (2007), som står i et uisoleret skur med god ventilation. Jeg har gjort hvad jeg kan for at undgå dryp-kondens.

Jeg leder efter et overtræk, der passer ordentligt til modellen – især med den høje vindskærm (den kan evt. pilles af hen over vinteren). Det er svært at vurdere kun ud fra målene, så jeg vil høre jer:
Hvilke overtræk bruger I selv til jeres V-Strom, og hvordan passer de i praksis?

Men jeg er faktisk også i tvivl, om jeg overhovedet bør bruge et overtræk, når cyklen står i et skur – er det overhovedet nødvendigt, eller bare spild af penge? Jeg har hørt argumenter både for og imod (nogle siger, den skal kunne “ånde” frit).

Jeg har styr på de klassiske ting: vasket og tørret grundigt, batteriet står indenfor på service-lader, og jeg har hældt additiv i benzintanken. Men jeg overvejer også at stille en fugtsuger-spand i skuret – giver det nogen mening, eller er det placebo?

Hvis nogen har mulighed for at dele et billede af jeres motorcykel med overtrækket på, ville det være super fedt – så jeg kan se pasformen og hvor godt det dækker.

På forhånd tak for input – jeg skal nok poste en lille opdatering (og billede), når jeg har fundet den rigtige løsning!
/Leon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe og spejl 400 kr.
  • Elektriker - strøm gået og stik flyttes 1.002 kr.
  • Lamp installation 300 kr.
  • Lister på byggers 300 kr.
  • Reparation 1.000 kr.
  • Tv innstalsjon og oppsett 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC Garage (Cover) til Suzuki DL650 (2007)
Kommentér på:
MC Garage (Cover) til Suzuki DL650 (2007)

Annonce