{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Kawasaki zzr1100 1993 {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Jeg har en Kawasaki ZZR 1100 fra 93. Som går ujævnt ved under 3000 omdrejninger. Nu har jeg tænkt mig at rense tomgangs dyserne men jeg har fået fortalt at det også kan være justering. Mit spørgsmål er så, kan man overhovedet det selv og hvordan. Håber i kan hjælpe da jeg har fået en pris på 5000kr for det ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki zzr1100 1993
  • Poul L
    Poul L Tilmeldt:
    jan 2023

Følgere: 7 Emner: 1 Svar: 71
    #1   5. nov Hej Palle.
    Umiddelbart tyder dit indlæg på, at dine "mekaniker-færdigheder" skal have lidt støtte. Jeg ved ikke, hvad mekanikertimer koster på et godt værksted, men hvis der først skal fejlfindes, derefter adskilles og renses. Måske suppleres med nye kabler, membraner, dyser og tætningsringe, kan en reparation hurtigt løbe op.
    Det er en halvgammel mc og fejlkilder kan være utætheder mellem karburatorer og topstykke. Andre fejlkilder: uens kompression, herunder om 1 eller flere af de 16 ventiler fungerer perfekt.
    Det er en højtydende maskine. Jeg ved ikke, om den har egentlig motorstyring og dermed sensorer og dermed fejlkilder forskellige steder???
    Alt i alt tror jeg, at du kan spare dig for mange ærgrelser og penge, hvis du kan finde hjælp hos den dygtigste mekaniker på det bedste værksted.
    Beskriv gerne senere, hvad der var årsag.
    vh Poul

• Palle R
    Palle R Tilmeldt:
    nov 2025

Følger: 13 Emner: 1 Svar: 1
    #2   5. nov Jeg vil starte med at tjekke for utætheder med en bøtte koldstart og derefter rendes tomgangsdysserne. Så må jeg til sidst have den på værksted.

• #3   11. nov hvis den skal på værksted, kan jeg anbefale et til sådan en

Kommentér på:
Kawasaki zzr1100 1993

Annonce