870 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Karburator problemer? Karburator problemer?

Jeg har lidt problemer med min kones GSX 600F. Den vil ikke rigtig tage gassen fra de lave omdrejninger. Feks. når man starter og kører op gennem gearne uden at give den "bank", men bare sådan stille og roligt så kniber det med at få den til at tage gassen.

Jeg har haft skildt karb. ad, renset dem og skiftet pakninger og svømmernål. Indsugningsgummiet er ok på alle 4 cylindre, så nu er jeg ved at løbe tør for idéer.. Er der en der har et godt råd!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karburator problemer?
  • Poul-Erik S
    Poul-Erik S Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 67
    #1   28. jul 2008 hej benny har du prøvet at gi' luft skruen en halv omgang ind? er rør og tændkabler ok? hvis kan du prøve at gå en dyse størrelse op

• #2   28. jul 2008 Hvor er du fra Benny?

Har en carb og color tune liggende i Vejle

Mvh.
    Thomas

• #3   28. jul 2008 Thomas J har et gevaldig godt bud:-)

Det lugter langt væk af manglende synkronisering - eller evt. en revnet membran

• #4   28. jul 2008 Poul-Erik - Jeg har været ved at kigge på luftskruerne og det har hjulpet lidt.. Måske er det der jeg skal kigge noget mere.

Thomas - Jeg bor i Stubbekøbing på Falster så det er jo en bid vej at køre, men ellers mange tak for tilbudet. Jeg har en carbtune og karburator synkroniseringen er som den skal være (mener jeg)...Jeg vil dog tage mig sammen og bestille en ColorTune en af dagene...

Knud - Alle 4 membraner er helt nye...Det var nemlig også min første tanke..

• Poul-Erik S
    Poul-Erik S Tilmeldt:
    sep 2007

#5   28. jul 2008 Hej Benny hmm mit motto prøv altid det billige først.
    Hvis det er blevet bedre med at skrue på luften men ikke helt godt. og det er noget der er opstået her og nu er det self. en defekt og ikke noget du kan justere dig ud af. Står din tænning ok er dine tændkabler ok har du prøvet at "banke" den af kondes i brædstofsystemet hæld ca en kaffekop husholdningssprit i ca 10 l benzin er dit benzinfilter stoppet

• Poul-Erik S
    Poul-Erik S Tilmeldt:
    sep 2007

#6   28. jul 2008 Hej Benny igen. Prøv at sprøjte lidt dieselstart (æter) omkring karberne når den står i tomgang ikke ved luftfilteret self. hvis den går op i omdr. trækker den falsk luft. har du prøvet at se på dene rør om de har den rigtige farve lysbrun og lys grå på elektroden? hvid =for lidt benz sort= for meget benz. uens op og ned med skruerne ellers skriv igen

• Poul-Erik S
    Poul-Erik S Tilmeldt:
    sep 2007

#7   28. jul 2008 jeg bor mern hvis det går helt galt viljeg godt hjælpe dig

Kommentér på:
Karburator problemer?

Annonce