870 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Karburator problemer? Karburator problemer?
Jeg har lidt problemer med min kones GSX 600F. Den vil ikke rigtig tage gassen fra de lave omdrejninger. Feks. når man starter og kører op gennem gearne uden at give den "bank", men bare sådan stille og roligt så kniber det med at få den til at tage gassen.
Jeg har haft skildt karb. ad, renset dem og skiftet pakninger og svømmernål. Indsugningsgummiet er ok på alle 4 cylindre, så nu er jeg ved at løbe tør for idéer.. Er der en der har et godt råd!!!
0 synes godt om
sep 2007
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 67
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 169
Har en carb og color tune liggende i Vejle
Mvh.
Thomas
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.196
Det lugter langt væk af manglende synkronisering - eller evt. en revnet membran
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 73
Thomas - Jeg bor i Stubbekøbing på Falster så det er jo en bid vej at køre, men ellers mange tak for tilbudet. Jeg har en carbtune og karburator synkroniseringen er som den skal være (mener jeg)...Jeg vil dog tage mig sammen og bestille en ColorTune en af dagene...
Knud - Alle 4 membraner er helt nye...Det var nemlig også min første tanke..
sep 2007
Hvis det er blevet bedre med at skrue på luften men ikke helt godt. og det er noget der er opstået her og nu er det self. en defekt og ikke noget du kan justere dig ud af. Står din tænning ok er dine tændkabler ok har du prøvet at "banke" den af kondes i brædstofsystemet hæld ca en kaffekop husholdningssprit i ca 10 l benzin er dit benzinfilter stoppet
sep 2007
sep 2007
Karburator problemer?