{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af 3 fløjet garderobeskab 1.100 kr.
  • Toilet der løber 1.500 kr.
  • Snerydning af indkørsel og lille grusvej 720 kr.
  • Snerydning 500 kr.
  • Samle Ikea skab og bord 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vacuum studs på cylinderblokken
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.701
    #1   5. jan De skal være lukkede under normal drift. Man bruger dem kun til synkronisering.
    Men NOGLE modeller har dem forbundet parvist når de kører - som jeg husker det, er der et par Honda'er jeg har set det på.

• #2   6. jan På nogle cykler bruges der et udtag til en vacuum styret benzinhane også, så den åbner og lukker for benzinen automatisk, når du starter og stopper cyklen..

• #3   7. jan ??????? smiley Vacuum studsene skal da altid være lukkede/blokerede, eller som nævnt forbundet 2 og 2 eller bruges til noget vacuum regulering. Ellers trækker motoren falsk luft, hvilket medfører ukorrekt forbrænding og dårlig motorgang !
    Jeg bliver jo helt forskrækket, når der en nogen, der kan stille dette spørgsmål... smiley

• #4   7. jan Jeg er ved at fjerne alt det jeg kan, på en gammel 4 cylindret rækkemotor, så jeg står tilbage med en rendyrket motor og karburator. Gider ikke alt det der overdrevede civiliseringspjat. Har set nogle lukker slangerne med skruer, men jeg gider ikke have slangerne liggende hvis det kan undgåes...

• #5   7. jan Gummipropper, sådan et lille fint kondom til studserne, sådan blænder man dem normalt af, jeg aner ikke hvad de hedder eller om man kan skaffe dem smiley

Kommentér på:
vacuum studs på cylinderblokken

Annonce