985 visninger
|
Oprettet:
24mm møtrik m fingevind til tænding. {{forumTopicSubject}}
jeg er ved at restaurere et gammel suzuki gt500 og er næsten færdig. desværre mangler der møtrikken der holder tændingslåsen spændt fast på instrumentbrættet.
det er en 24mm med fingevind. jeg har squ snart kigget alle steder. thansen, google mv....
er der nogen der rent tilfældigvis har en til at ligge eller har en god ide til hvordan jeg løser problemet...?
mvh
morten
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 847
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.675
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
mvh
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 337
(link fjernet)
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 847
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.675
evt noget med at dreje noget i nylon eller finde noget lign. som så kan limes på... øv
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 847
24mm møtrik m fingevind til tænding.