{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anderstorp vilken geering
  • #1   8. aug 2008 Tag de gearinger med du har og så prøv dig frem deroppe.
    Det er jo meget et spørgsmål om hvordan din kørestil og gearskift kommer til at passe sammen, og du vil nok opleve at det ændrer sig over weekenden, når du får mere og mere fart på.

Men som udgangspunkt, ville jeg starte mindre end standard gearing

• #2   8. aug 2008 Nu er det et stykke tid siden jeg har været på Anderstorp, men skal selv derop den 23. Sidst jeg var der var det på en Gixxer SRAD 600 som jeg havde std. gearing på og det gik fint. De flest sving er rimelige hurtige. Det eneste sving der måske kan være lidt problematisk er det sidste venstre sving før Start/Mål langsiden den er temmligt langsomt og kan godt være lidt svært at få det rigtige skub ud af svinget i 2. gear. og 1. gear er lige hysterisk nok... I hvertfald for mig.

Jimbo

• #3   8. aug 2008 har i en kæde til hver geering eller skifter i led hvergang efter hvor geering i køre med

• #4   8. aug 2008 Jeg har kun vekslet mellem en enkelt tand foran, og der har det ikke været nødvendigt med en anden kæde..

• #5   8. aug 2008 standard, er nøsten altid for "tung" en gearing til banekørsel... husk den skal lige akkurat ringe ud i 6 gear på langsiden, så er man tæt på en god allround gearing på den bane.

jeg satser på en +3 bagpå på min yamaha, så må vi se hvordan det går.. (tidligere ejer sagde den var fin på Assen og en anden større bane jeg ikke kan huske) så mon ikke det er fint..

iøvrigt skal jeg i det hele taget bare vende mig til min nye cykel.. det bliver min jomfru tur på den..

• #6   8. aug 2008 men tager nok ekstra kædehjul med.. hvis jeg skal eksperimentere

• #7   8. aug 2008 Man kan veksle over mange gearinger med samme kæde. Man sørger bare for, at baghjulsakslen står ca. midt i "vandringsintervallet" på bagsvingeren, når man sætter ny kæde på...men ja, 2-3 tænder op bagpå, er nok ikke helt ved siden af på Anderstorp.

Kommentér på:
Anderstorp vilken geering

Annonce