843 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Traction Control Traction Control

Efter at havde være 3 dage på Bron for at teste Traction Control på Superbiken.. Er jeg kommet frem til, jeg bestemt IKKE kan leve uden

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7762

Er der andre her inde der har erfaring med Traction Control af andre mærker ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Traction Control
  • #1   25. aug 2008 Lyder frækt! Gad godt vide hvordan Traction Control'en virker! Hvad har du givet for hele herligheden?

• #2   25. aug 2008 den går ind og anlalysere hvordan motoren skaber effekten og ved hurtig effekt forøgelse skruger den ned på effekten ved at flytte tænding og fjerne benzin..

det koster ca 10.000,- ALT ink

• #3   25. aug 2008 Husk, Det er ikke alt geil der gør biken hurtigere..... "DET ER MANDEN DER STYRER DER GIVER DEN FART" Geilet gør kun turen behagligere!!

• #4   25. aug 2008 Michael

Lige med Traction Control vil jeg ikke give dig ret...
    Det giver betydlig mere sikkerhed på cykler, der har meget power. Og lige meget hvor god pilot der er på. Så er en Higt-sider ikke til at styre.
    Traction Control giver mere tid til, finde ud af hvad man vil gøre.

Vi har testet Traction Controlen på to GSXR1000K6ér nu, og i regn er det suveren.

det her er der virklig fremtid i...

• #5   25. aug 2008 ;o)

• #6   25. aug 2008 CH M

Jeg vil give dig ret, så langt at på nutidens superbikes er det et must for at udnytte potentialet til fulde.

Men kan huske første (og eneste) gang jeg prøvede TC, det gik af LORT. Det kræver altså tilvænning at skulle stole på elektroniken.

Og man sætter sig altså ikke bare på en 200+ kværn, og stoler fuldt og fast på TC, desuden kræver det en omlægning af ens kørestil, og det tager også tid at lære.

Men JA, på de store maskiner er det vejen frem, på SM, nej der er det som at bolle med kondom..

...men den diskution kan vi jo tage i Oschersleben smiley

• #7   26. aug 2008 Morten

Bazzaz Traction Control kræver nu ikke den store tilvænning.da den ikke virker 100%. Det føles mere som om den bare ikke har ret meget over 125 Hk.. Men den kommer godt nok frem af som den plejer. Så det kræver nu heller ikke den store omlækning af kørestil..
    Men fuck hvor er det svært at stole på.

Jeg har nu en plan om at ville teste Traction Control på Motarden også...

Vi kommer ikke til Oschersleben, vi når næsten ikke at komme frem fra Thailand. Så Rene har fået min plads

Kommentér på:
Traction Control

Annonce