843 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Traction Control Traction Control
Efter at havde være 3 dage på Bron for at teste Traction Control på Superbiken.. Er jeg kommet frem til, jeg bestemt IKKE kan leve uden
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7762
Er der andre her inde der har erfaring med Traction Control af andre mærker ???
0 synes godt om
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 64 Svar: 602
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.001
det koster ca 10.000,- ALT ink
feb 2005
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 514
dec 2007
Lige med Traction Control vil jeg ikke give dig ret...
Det giver betydlig mere sikkerhed på cykler, der har meget power. Og lige meget hvor god pilot der er på. Så er en Higt-sider ikke til at styre.
Traction Control giver mere tid til, finde ud af hvad man vil gøre.
Vi har testet Traction Controlen på to GSXR1000K6ér nu, og i regn er det suveren.
det her er der virklig fremtid i...
feb 2005
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 514
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 80 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.329
Jeg vil give dig ret, så langt at på nutidens superbikes er det et must for at udnytte potentialet til fulde.
Men kan huske første (og eneste) gang jeg prøvede TC, det gik af LORT. Det kræver altså tilvænning at skulle stole på elektroniken.
Og man sætter sig altså ikke bare på en 200+ kværn, og stoler fuldt og fast på TC, desuden kræver det en omlægning af ens kørestil, og det tager også tid at lære.
Men JA, på de store maskiner er det vejen frem, på SM, nej der er det som at bolle med kondom..
...men den diskution kan vi jo tage i Oschersleben
dec 2007
Bazzaz Traction Control kræver nu ikke den store tilvænning.da den ikke virker 100%. Det føles mere som om den bare ikke har ret meget over 125 Hk.. Men den kommer godt nok frem af som den plejer. Så det kræver nu heller ikke den store omlækning af kørestil..
Men fuck hvor er det svært at stole på.
Jeg har nu en plan om at ville teste Traction Control på Motarden også...
Vi kommer ikke til Oschersleben, vi når næsten ikke at komme frem fra Thailand. Så Rene har fået min plads
Traction Control